کد خبر: ۴۳۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۳

آخرین به‌روزرسانی‌ها در ارتباط با رفع اختلال خدمات بانک پاسارگاد (این صفحه به صورت مستمر به‌روز می‌شود)

آخرین به‌روزرسانی‌ها در ارتباط با رفع اختلال خدمات بانک پاسارگاد (این صفحه به صورت مستمر به‌روز می‌شود)

مردم شریف ایران و مشتریان گرامی بانک پاسارگادبا ادای تکریم و احترام.در راستای اطلاعیه‌های قبلی، به‌استحضار می‌رساند، به لطف خداوند متعال و همت فرزندان متخصص شما در بانک پاسارگاد، در کم‌ترین زمان ممکن، عمده اختلال‌های پیش‌آمده در ارائه خدمات بانک که ناشی از پیچیده‌ترین حمله‌های طراحی شده در سال‌های اخیر بود، مرتفع گردید.روابط عمومی بانک پاسارگاد ضمن عذرخواهی مجدد از مشتریان و مراجعین بزرگوار، به اطلاع می‌رساند:-    هیچ‌گونه آسیبی به اطلاعات حساب‌ها یا دارایی‌های مشتریان وارد نشده است؛     سامانه‌های اطلاعاتی و عملیاتی بانک در وضعیت پایدار قرار گرفته و در اسرع وقت، باقی‌مانده اصلاحات لازم انجام خواهد شد.بی‌تردید اعتماد شما سرمایه‌ای گران‌بهاست که ما را در عبور از بحران‌ها و ساختن فردایی مطمئن‌تر یاری می‌کند.سپاس از هم‌راهی و شکیبایی شما۱۴۰۴/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۰ - باتوجه به بازگشت خدمات بانک به وضعیت عادی و فراهم شدن امکان انتقال وجه از طریق ابزار‌های الکترونیکی، سقف کارت به کارت از مبدأ کارت‌های بانک پاسارگاد که پیش‌تر به ۵۰۰ میلیون ریال در روز افزایش یافته بود مجدد به روال عادی (۱۰۰ میلیون ریال در روز) کاهش یافت.۱۴۰۴/۰۴/۱۰ - ۰۸:۰۰ - اغلب محدودیت‌های اعمال شده بر روی خدمات همراه بانک و وی‌بانک (از جمله انتقال وجه کارت به کارت و انتقال وجه بین بانکی) رفع شده و اندک محدودیت‌های باقی‌مانده نیز در ساعات آینده برطرف خواهد شد.۱۴۰۴/۰۴/۰۹ – ۰۸:۰۰ - استفاده از خدمات بانکداری دیجیتالی: برای ورود به سامانه‌های «وی‌بانک» و «همراه بانک»، بازیابی رمز عبور الزامی است.فرایند بازیابی رمز عبور و تعیین رمز جدید:

۱.     مراجعه به سایت بانک و انتخاب گزینه «ورود به وی‌بانک پاسارگاد» یا «صفحه ورود به وی‌بانک» به آدرس "vbank.bpi.ir"؛

۲.     انتخاب گزینه «فراموشی رمز عبور»؛

۳.     درج کد ملی و شماره تلفن همراه؛

۴.     درج اطلاعات کارت بانکی؛

۵.     تعیین رمز عبور جدید؛

۶.     ورود با استفاده از نام کاربری (کد ملی) و رمز جدید.*

نکته ۱: رمز جدید تعیین شده هم برای ورود به وی بانک و هم برای ورود به همراه بانک پاسارگاد قابل استفاده است. همچنین نام کاربری به‌صورت پیش فرض کد ملی شما در نظر گرفته شده است.

*نکته ۲: در حال حاضر محدودیت‌هایی در استفاده از برخی خدمات این دو سامانه وجود دارد که در اسرع وقت این محدودیت‌ها برطرف خواهد شد.۱۴۰۴/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۰ - با هماهنگی بانک محترم مرکزی و در راستای تسهیل امور مشتریان محترم،  سقف انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ کارت‌های بانک پاسارگاد از مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در روز به ۵۰۰ میلیون ریال در روز افزایش یافت. دارندگان کارت‌های بانک پاسارگاد می‌توانند از طریق خودپرداز‌ها و کیوسک‌های سایر بانک‌ها نسبتا به انتقال وجه از کارت خود به تمامی کارت‌های عضو شبکۀ شتاب اقدام نمایید.۱۴۰۴/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۰ - الزام تمدید کارت‌های نقدی منقضی شده در بازۀ زمانی ۱۴۰۴/۰۱/۰۱ تا ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ برداشته شد. کارت‌های یاد شده نیازی به تمدید ندارند و امکان انجام تراکنش حضوری و غیرحضوری با همان تاریخ انقضای درج شده بر روی کارت فراهم شده است.۱۴۰۴/۰۴/۰۳ - ۲۰:۰۰ - اختلال در ارسال پیامک تراکنش‌های بانکی مشتریان محترم برطرف شد.۱۴۰۴/۰۴/۰۳ - ۰۸:۰۰ - سود سپرده‌های مشتریان گرامی به حساب ایشان واریز گردید و از این پس نیز در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.۱۴۰۴/۰۴/۰۲ - ۰۸:۰۰ - وصول چک‌های عهده بانک پاسارگاد در شعبه‌های این بانک از سر گرفته شد.۱۴۰۴/۰۴/۰۱ - ۰۸:۰۰ - ارائه خدمات زیر در شبعه‌های بانک از سر گرفته شد.•    واریز نقدی•    برداشت نقدی•    انتقال وجه درون بانکی•    انتقال وجه بین بانکی (ساتنا)۱۴۰۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰ -  کارت‌های زی‌کارت در وضعیت پایدار قرار گرفت. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند عملیات زیر را انجام دهند.•    خرید حضوری از طریق پایانه‌های فروشگاهی•    خرید غیر حضوری از طریق درگاه‌های اینترنتی•    دریافت وجه نقد و استعلام موجودی از طریق خودپرداز‌های سایر بانک‌هالازم به ذکر است مشتریان محترم می‌بایست به منظور بهره‌برداری از خدمات حضوری کارت، نسبت به تعریف مجدد رمز اول، از طریق اپلیکیشن زیپاد از مسیر صفحۀ پروفایل فرزند >> گزینۀ  «فراموشی رمز اول» اقدام نمایند.۱۴۰۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰ - کارت‌های بانکداری دیجیتالی (ویپاد، مفید کارت، نکسو کارت) در وضعیت پایدار قرار گرفت. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند عملیات زیر را انجام دهند.•    خرید حضوری از طریق پایانه‌های فروشگاهی•    خرید غیرحضوری از طریق درگاه‌های اینترنتی•    دریافت وجه نقد و استعلام موجودی از طریق خودپرداز‌های سایر بانک‌هالازم به ذکر است مشتریان محترم می‌بایست به منظور بهره‌برداری از خدمات حضوری کارت، نسبت به تعریف مجدد رمز اول، از طریق اپلیکیشن ویپاد از مسیر صفحۀ حساب دیجیتال >> منوی «تنظیمات رمز کارت» >> گزینه «صدور رمز اول» اقدام نمایند.۱۴۰۴/۰۳/۳۱ - ۰۶:۰۰ - ارائه خدمات غیرحضوری به کارت‌های متصل به حساب‌های دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نکسو کارت و مفید کارت) از سر گرفته شد.دارندگان این کارت‌ها می‌توانند نسبت به خرید از درگاه‌های اینترنتی اقدام کنند.۱۴۰۴/۰۳/۲۹- ۰۶:۰۰ - ارائه خدمات به کارت‌های نقدی متصل به حساب‌های شعبه‌ای (غیر ویپادی) بانک پاسارگاد از سرگرفته شد. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند نسبت به انجام عملیات زیر اقدام نمایند.•    خرید و دریافت موجودی از پایانه‌های فروشگاهی سایر بانک‌ها•    برداشت وجه، دریافت موجودی و انتقال وجه از خودپرداز‌های سایر بانک•    انجام خرید اینترنتی و دریافت رمز دوم پویاسوال‌های متداول

۱. آیا امکان انتقال وجه بین بانکی (ساتنا، پایا) در بانک پاسارگاد فعال شده است؟پاسخ: بله، در حال حاضر انتقال وجه بین بانکی به روش‌های زیر امکان پذیر است:•    انتقال وجه کارت به کارت تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال در روز، از طریق خودپرداز سایر بانک‌ها؛•    انتقال وجه داخلی (پاسارگاد به پاسارگاد) و انتقال وجه بین بانکی ساتنا از طریق شعبه‌های بانک.

۲. آیا امکان خرید از دستگاه‌های کارت‌خوان با استفاده از کارت بانک پاسارگاد در دسترس است؟پاسخ: بله، این امکان برای تمامی کارت‌های بانک پاسارگاد از جمله کارت‌های متصل به حساب‌های شعبه‌ای و کارت‌های متصل به حساب‌های دیجیتالی (ویپاد، نکسو، مفید، زی‌کارت) فعال است.

۳. آیا امکان استفاده از  اینترنت بانک و همراه بانک پاسارگاد فراهم شده است؟پاسخ: خیر، نحوه دست‌رسی به خدمات موبایل بانک و وی‌بانک به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۴. آیا ارائه خدمات غیرحضوری به کارت‌های متصل به حساب‌های دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نکسو کارت و مفیدکارت) فعال شده است؟پاسخ: بله، با استفاده از تمام کارت‌های نقدی بانک پاسارگاد می‌توان خرید اینترنتی انجام داد. بدیهی است رمز دوم پویا نیز یه شماره همراه ثبت شده مشتریان محترم ارسال می‌شود.

۵. آیا شعبه‌های بانک پاسارگاد آماده ارائه وجه نقد به مشتریان هستند؟پاسخ: بله تا سقف ۱۵ میلیون تومان در روز.

۶. آیا خدشه‌ای به موجودی حساب‌های دارندگان حساب بانک پاسارگاد وارد نشده است؟پاسخ: به هیچ عنوان. مشتریان محترم اطمینان داشته باشند موجودی و اطلاعات حساب ایشان کاملا نزد بانک محفوظ است و در دسترس قرار گرفتن تدریجی خدمات بانک، این موضوع را تائید می‌کند.

۷. آیا لزومی به تغییر رمز اول کارت‌ها وجود دارد؟پاسخ: صرفا برای فعال شدن خدمات حضوری کارت‌های ویپاد/ زی‌کارت / نکسوکارت / مفیدکارت لازم است مشتریان محترم با مراجعه به اپلیکیشن‌های مربوطه نسبت به دریافت مجدد رمز اول اقدام کنند.

۸. آیا رمز دوم پویا در خرید‌های اینترنتی از طریق کارت ارسال می‌شود؟پاسخ: بله، رمز دوم پویا در خرید‌های اینترنتی به شماره همراه ثبت شده توسط مشتریان محترم ارسال می‌شود.

۹.  آیا در حال حاضر امکان دریافت چک تضمین شده از مبدا بانک پاسارگاد وجود دارد؟پاسخ: بله، امکان صدور چک تضمین شده در شعبه‌های بانک فراهم می‌باشد.

۱۰. آیا کارت‌هایی که تاریخ انقضای آنها فرا می‌رسد غیرفعال می‌شوند؟پاسخ: خیر. تا اطلاع ثانوی این کارت‌ها فعال بوده و مشتریان محترم می‌توانند خدمات مورد نیاز را دریافت و با درج همان تاریخ انقضا قبلی، نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایند.

۱۱. آیا خدمات صندوق امانات در بانک پاسارگاد فعال است؟پاسخ: بله، این خدمت فعال است و به مشتریان گرامی ارائه می‌گردد.

۱۲. وضعیت پرداخت سود سپرده‌ها چگونه است؟پاسخ: سود سپرده‌های مشتریان گرامی به حساب ایشان واریز شده و از این پس نیز در موعد مقرر انجام خواهد شد.

۱۳. در شرایط فعلی برای انجام عملیات انتقال وجه از مبدأ بانک پاسارگاد چه راهکار‌هایی وجود دارد؟پاسخ: تا زمان در دست‌رس قرار گرفتن مجدد موبایل بانک و وی‌بانک (به زودی)، راهکار‌های زیر برای انجام عملیات انتقال وجه در دست‌رس مشتریان محترم قرار دارد:•    برای انجام عملیات کارت به کارت می‌توانید از خودپرداز‌های سایر بانک‌ها استفاده کنید.•    برای سهولت در انجام امور مشتریان و با هماهنگی بانک محترم مرکزی، به صورت موقت سقف کارت به کارت از مبدأ کارت‌های بانک پاسارگاد از ۱۰ میلیون تومان در روز به ۵۰ میلیون تومان در روز افزایش یافته است (سقف هر انتقال وجه ۱۰ میلیون تومان می‌باشد).•    برای انجام عملیات ساتنا و پایا (انتقال وجه بین‌بانکی) می‌توانید به یکی از شعبه‌های بانک در سراسر کشور مراجعه کنید.

۱۴. نحوۀ دریافت رمز ورود به همراه بانک برای اشخاص حقوقی و اتباع خارجی چگونه است؟پاسخ: با توجه به این‌که اشخاص حقوقی و اتباع خارجی (صرفاً اتباع خارجی دارای "دفترچه اقامت ویژه" یا "دارندگان گذرنامه به‌همراه پروانه اقامت معتبر") امکان دریافت رمز از طریق وی‌بانک را ندارند، لازم است برای دریافت رمز به شعبه مراجعه نمایند.

۱۵. سقف پیش‌فرض انتقال وجه در وی‌بانک و همراه بانک چقدر است؟پاسخ: سقف پیش‌فرض برای اشخاص حقیقی روزانه ۲۰ میلیون تومان و ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان تعریف شده است.مشتریان ارجمند می‌توانند از منوی «مدیریت سقف انتقال»، نسبت به افزایش سقف انتقال وجه خود تا حد مقرر بانک محترم مرکزی اقدام نمایند.ضمناً در ساختار جدید، امکان تغییر سقف پایا و ساتنا به تفکیک ایجاد شده است.

۱۶: من قبلا سقف انتقال وجه خود را افزایش داده بودم، آیا لازم است دوباره این کار را انجام دهم؟پاسخ: بله، با توجه به تغییر ساختار این بخش، مشتریان محترم باید از بخش «مدیریت سقف انتقال» نسبت به افزایش سقف تا حد مجاز اقدام فرمایند.