کد خبر: ۴۲۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۱۵

معاون فراجا: امنیت در مرزهای ایران حاکم است

سردار حمیدرضا اشراق، معاون هماهنگ کننده فراجا گفت:‌در سایه لطف خداوند متعال و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است.

ایسنا: معاون هماهنگ کننده فراجا گفت:‌در سایه لطف خداوند متعال و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است.

 

سردار حمیدرضا اشراق، در جریان بازدید از یگان های مرزی و دریابانی استان سیستان و بلوچستان اشراف اطلاعاتی، شناخت و احاطه کامل به حوزه سرزمینی را به عنوان بهترین و اساسی‌ترین راهبرد در مقابله با قاچاقچیان و اشرار منطقه بیان کرد و بر ضرورت ارتقاء اشراف اطلاعاتی تأکید کرد

 

 وی در ادامه به حساسیت خدمت در مناطق مرزی به ویژه استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان اشاره کرد و گفت: آمادگی رزمی و آموزش مستمر از ارکان مهم برای تثبیت اقتدار و امنیت در سطح حوزه ماموریتی واحدهای مرزی است.

 

اشراق در این بازدید با تأکید بر برخورد قاطع مأموران با قانون شکنان گفت:‌ بحمدالله در سایه لطف خداوند متعال و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است و مرزداران با داشتن اعتقاد و ایمان قوی در حال برقراری امنیت در مرزها هستند.

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور همچنین در جریان این بازدید حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به ستاد پایگاه دریابانی چابهار را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.