کد خبر: ۴۲۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۹

قیمت دلار امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دلار در صرافی ملی با کاهش ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۳,۵۶۵ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل با کاهش ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۳,۵۶۵ تومان معامله شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

 

قیمت دلار در صرافی ملی شاهد کاهش ۰ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۵ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و پنج ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

 

قیمت دلار در بازار متشکل شاهد کاهش ۰ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۵ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و پنج ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در سامانه سنا

 

قیمت دلار در سامانه سنا شاهد کاهش ۰ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۵ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و پنج ) تومان رسید.

 

قیمت دلار کانادا

 

امروز دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۴۹,۲۹۱ (چهل و نه هزار و دویست و نود و یک ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۲۲ درصدی به ۴۹,۱۷۸ (چهل و نه هزار و یکصد و هفتاد و هشت ) تومان رسید.