کد خبر: ۴۲۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۷

قیمت دلار امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دلار در صرافی ملی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۳,۵۶۷ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۳,۵۶۷ تومان معامله شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

 

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

 

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در سامانه سنا

 

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار کانادا

 

امروز دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۴۷,۵۰۰ (چهل و هفت هزار و پانصد ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ - با رشد ۲.۲۹ درصدی به ۴۸,۶۱۸ (چهل و هشت هزار و ششصد و هجده ) تومان رسید.