کد خبر: ۴۲۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۱۵

ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: استانهای مازندران با ورود ۳۰۰ هزار خودرو، گیلان با ورود ۲۸۰ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۱۰۰ هزار خودرو بیشترین ورود مسافر را تا به امروز داشته‌اند.

تسنیم: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: استان‌های مازندران با ورود ۳۰۰ هزار خودرو، گیلان با ورود ۲۸۰ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۱۰۰ هزار خودرو بیشترین ورود مسافر را تا به امروز داشته‌اند.

 

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا به امروز (۷ فروردین) ۳۱۰ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شده است، یعنی میانگین روزانه ۲۵ میلیون تردد انجام شده است که البته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

 

وی افزود: استان‌های مازندران با ورود ۳۰۰ هزار خودرو، گیلان با ورود ۲۸۰ هزار خودرو و خراسان رضوی با ۱۰۰ هزار خودرو بیشترین ورود مسافر را تا به امروز داشته‌اند.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: همچنین استان تهران با خروج ۹۴۵ هزار خودرو در بین استانها، بیشترین خروجی مسافر را داشته است.

 

سرهنگ شیرانی در پایان با بیان اینکه تمامی محور‌ها باز است و تردد‌ها روان گزارش شده است، گفت: احتمال دارد از ظهر امروز محدودیت تردد در جاده چالوس اعمال شود و این محور به سمت تهران یکطرفه شود.