کد خبر: ۳۶۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۶۵۳

بهاره رهنما و رقابت با تتلو در خالکوبی بر روی صورت! + عکس

بهاره رهنما سلبریتی جنجالی اینستاگرام است که اینبار دیگر شُل حجابیش مهم نبود و تتو روی گوشش مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

بهاره رهنما چهره جنجالی این روز‌های اینستاگرام است که تقریبا دیگر دوست داری ندارد و با هر پست و استوری که منتشر می‌کند کلی ناسزا می‌شنود. البته باز خوبه کامنتاشو مثل خیلی از بازیگرا نمی‌بنده!

بهاره رهنما از فعالین شبکه‌های مجازی است و اصلا از طریق اینستاگرام هم توانست به ثروتی هنگفت و زیاد برسد و دقیقا، چون از راه ساده به این درآمد رسید حال بسیاری از کاربران و مردم زحمتکش را نمی‌فهمد و به خود اجازه زدن هر حرفی را می‌دهد، شاید اگه مثل خیلی‌ها به سختی پول درمی آورد اونجوری نمی‌گفت!

بهاره رهنما و رقابت با تتلو در خالکوبی! + عکس

از این‌ها که بگذریم بهاره خانم بعد از اجرای نمایش نامه خوانی اش در ترکیه حالا دیگر پایش به آن جا باز شده و راه به راه در حال سفر به آنجاست. وی به تازگی هم تصویری از خود منتشر کرد که چند نکته داشت. برخی کاربران به تتو روی گوشش گیر دادند بعضی هم به چند گوشواره‌ای که مثل دختران کم سن زده انتقاد کردد. عده‌ای هم تیکه‌هایی سنگین بارش کردند!

بهاره رهنما و رقابت با تتلو در خالکوبی! + عکس

بهاره رهنما حالا نزدیک به ۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد و از هر چیزی که فکرش را کنید تبلیغ می‌گذارد و معرفی می‌کند. حالا خانم بازیگر ثروتمند است و به خود اجازه می‌دهد کسانی که مثل او نشده اند را بی دست و پا خطاب کند. ناگفته نماند آقای شوهر هم کم پشتیبانی نکرد و این زوج در رشد همدیگه تاثیر زیادی داشتند.

بهاره خانم اول با پخش تصاویر زن و شوهری شان در آغوش هم اینستا را پر کردند و معروف شدند. حالا او را پشت هم در سالن‌های زیبایی و مزون‌های لباس می‌بینیم. به تازگی ویدیویی از بهاره رهنما منتشر شد که در حالت خوابیده است و کاشت مژه آن هم به رنگ آبی انجام می‌دهد، بعد از آن هم که با مو‌های بلوند و بافتش ناز و عشوه می‌ریزد.