کد خبر: ۳۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۷

بادامچیان: اصلاح طلبان هم حق تشکیل جبهه دارند

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه هرگروه سیاسی با هر سلیقه ای در چارچوب نظام جمهوری اسلامی حق فعالیت دارد، گفت: اصلاح طلبان هم برای خود حق تشکیل جبهه دارند.

به گزارش ایرنا، اسدالله بادامچیان عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم ترحیم حاج سیدمحسن امیرحسینی در جمع خبرنگاران درباره تشکیل جبهه ای با نام اصلاحات از سوی اصلاح طلبان، گفت: در کشور ما آزادی وجود دارد و آنها هم می توانند فعالیت کنند.

وی در ادامه به انتقاد از دعواهای سیاسی پرداخت و گفت: چرا باید دعوا کنیم؟ آنهایی که دعوای سیاسی می کنند چیزی برای گفتن ندارند.

بادامچیان درباره همراهی جبهه متبوعش با جامعه روحانیت مبارز و جلسه با آنها گفت: ما با جامعه روحانیت مبارز همراه هستیم و جدایی بین ما وجود ندارد.

بادامچیان همچنین درباره وحدت و یا اختلاف میان اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شاید میان اصولگرایان در برخی مصادیق همچون همراهی با نامزدها برخی اختلافات باشد ولی در مبانی اختلافی نداریم.

وی تاکید کرد: سعی و همت ما افزایش گفتمان وحدت و همگرایی میان اصولگرایان است؛ البته این همراهی با هر فردی که با نظام همراه است نیز انجام می گیرد.

آیین ترحیم مرحوم «امیر حسینی» از مبارزان سال های انقلاب عصر پنجشنبه با حضور مردم و برخی از مسوولان در مسجد فخرآباد تهران برگزار شد.