کد خبر: ۳۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۸

ایران قهرمان زودهنگام مسابقات کشتی آزاد آسیا شد

تیم کشتی آزاد با کسب چهار مدال طلا در بیست و هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد آسیا و داشتن دو فینالیست در میان چهار وزن دوم عنوان قهرمانی زودهنگام این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از دقایقی پیش با برگزاری دیدارهای نهایی چهار وزن دوم این رقابت ها در آستانه قزاقستان پیگیری شد این در حالی است که باتوجه به نتایج به دست آمده تا این مرحله از مسابقات توسط تیم اعزامی ایران و دیگر تیم های شرکت کننده، قهرمان کشتی گیران آزاد ایران در این مسابقات مسجل شده است.

تیم کشتی آزاد ایران روز گذشته و در روز نخست این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا توسط سید احمد محمدی در وزن 65 کیلو، میثم مصطفی جوکار در وزن 86 و کمیل قاسمی در 125وزن  کیلوگرم به سه مدال طلا دست یافت ضمن اینکه در این روز مهران رضا زاده هم در وزن 57 کیلوگرم نیز به مقام پنجم رسید.

امروز و در روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا نیز مسعود اسماعیل پور در وزن 61 کیلوگرم، مصطفی حسین خانی در وزن 70 کیلوگرم و رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم راهی دیدارهای نهایی اوزان خود شدند. در این میان البته اسماعیل پور با غلبه بر حریفی از هند به مدال طلا دست یافت.

بدین ترتیب تا به این لحظه کاروان اعزامی ایران به بیست و هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا صاحب 4 مدال طلا و دو فینالیست است و این نتیجه یعنی قهرمانی زودهنگام ایران در این دوره از مسابقات.

حامد طالبی تنها کشتی گیر ایران در مسابقات قهرمانی آسیاست که از صعود به مراحل بالاتر بازمانده است.