کد خبر: ۳۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۱

معتادان کارتن‌خواب گیلان زمین‌دار شدند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از اختصاص 10 هکتار زمین برای نگهداری معتادان متجاهر و کارتن‌خواب این استان در رودبار خبر داد.
 
به گزارش فارس، محمد اکبرزاده ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به تشکیل پنج کمیته در این شورا اظهار کرد: کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر با مسئولیت نیروی انتظامی در استان تشکیل شده است.
 
وی تشکیل کمیته حقوقی و قضایی را زیر نظر دادگستری گیلان عنوان کرد و افزود: کمیته‌ درمان با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی زیر نظر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان تشکیل شده است.
 
اکبرزاده، مسئولیت کمیته پیشگیری از مواد مخدر را به عهده بهزیستی گیلان خواند و بیان کرد: کمیته مشارکت‌های مردمی زیر نظر اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان تشکیل شده است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، هماهنگ کردن دستگاه‌ها به منظور کاهش تقاضای مواد مخدر را از اهداف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دانست و تصریح کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست فرمانداران در تمام شهرستان‌ها تشکیل شده است.
 
وی معتادان متجاهر و کارتن‌خواب را از دغدغه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان برشمرد و خاطرنشان کرد: مراکز درمانی مواد مخدر گیلان مستعد پذیرش معتادان دستگیرشده نیستند.
 
اکبرزاده با بیان اینکه نیاز است مرکز مستقل نگهداری معتادان متجاهر و کارتن‌خواب در گیلان ایجاد شود، گفت: 10 هکتار زمین برای ایجاد مرکز نگهداری معتادان کارتن‌خواب استان در رودبار اختصاص داده شده است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از اختصاص یک‌هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و یادآور شد: زمین مذکور توسط اداره راه و شهرسازی گیلان اختصاص داده شده است.
 
وی خواستار اختصاص زمین برای نگهداری خودروهای توقیفی حمل مواد مخدر در گیلان شد و اظهار کرد: سه هزار مترمربع پارکینگ برای خودروهای توقیفی حمل مواد مخدر در استان در نظر گرفته شده است.
 
به گزارش فارس، در جلسه مذکور از تلاش ‌های محمد اکبرزاده قدردانی به عمل آمد و علی‌اکبر پوراوزان با حکم وزیر کشور به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان معرفی شد.