کد خبر: ۳۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۱

سه‌گانه‌اي درباره مادران رزمندگان در راه است

مهر: ساخت اولين قسمت از سه‌گانه روح الله حجازي که در قالب سه تله‌فيلم با موضوع مادران سه جاويد الاثر، جانباز و شهيد توليد مي‌شود، با نام «سبز به رنگ زمرد» به زودي تمام مي‌شود.

هادي علي‌محمدي مدير توليد سه‌گانه «سبز به رنگ زمرد» گفت: ساخت اولين قسمت از سه‌گانه روح الله حجازي با نام «سبز به رنگ زمرد» طي روزهاي آينده به پايان مي‌رسد. اين سه‌گانه براي تلويزيون و با موضوع مادران رزمندگان است که نام اين سه‌گانه از رنگ پرچم ايران گرفته شده است.

وي ادامه داد: اولين قسمت از اين سه‌گانه با نام «سبز به رنگ زمرد» داستان مادر يک جاويدالاثر است. قسمت دوم با نام «سپيد به رنگ مرواريد» داستان زندگي مادر يک جانباز است که فرزندش زندگي نباتي دارد. قسمت سوم اين سه‌گانه با نام «سرخ به رنگ عقيق» نيز داستان مادر شهيدي است که هيچ عکسي از فرزندش ندارد و به دنبال عکسي از فرزند شهيد خود مي‌گردد.

وي در پاسخ به اين که آيا داستان‌هاي اين سه‌گانه از اتفاقات واقعي الهام گرفته است؟ توضيح داد: هر سه داستان مبناي واقعي دارد، اما واقعيت هايي که با عنصر درام تلفيق شده است.

علي‌محمدي در پايان گفت: ايده اين سه گانه از سال ها قبل در ذهن روح الله حجازي بوده اما شرايطي براي ساخت آن فراهم نشده بود ولي خوشبختانه در شرايط فعلي امکان ساخت اين سه‌گانه با تهيه‌کنندگي و کارگرداني روح الله حجازي فراهم شده است