کد خبر: ۳۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۰

"انصراف از دریافت یارانه" تنها گزینه سامانه رفاهی/ امکان ویرایش فعلا وجود ندارد

فرصت نام نویسی متقاضیان جامانده از دریافت یارانه نقدی ساعت 24 شب گذشته ( یکشنبه) به اتمام رسید و از امروز به بعد فقط افراد انصرافی‌ها می‌توانند اطلاعات خود را وارد سامانه کنند.

به گزارش مهر، فرصت ثبت نام متقاضیان جامانده از دریافت یارانه نقدی ساعت 24 شب گذشته ( یکشنبه) به اتمام رسید و از امروز به بعد فقط افرادی که می خواهند از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند می توانند اطلاعات خود را در سامانه به ثبت برسانند.

در حال حاضر تنها گزینه انصراف از دریافت یارانه در سایت رفاهی فعال است و افرادی که در روزهای گذشته برای یارانه نقدی ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه از دریافت یارانه انصراف دهند.

سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرده است که در مراحل بعدی پس از پایان مهلت 10 روزه، زمینه ای فراهم خواهد شد که تغییرات بعد خانوار در نتیجه 4 واقعه حیاتی ( ازدواج، فوت، تولد و طلاق) اعمال شود تا افراد بتوانند براساس آن یارانه بگیرند.

در حال حاضر هیچگونه امکان ویرایشی برای افرادی که اطلاعات صحیح به سامانه ثبت نام رفاهی وارد کرده اند، وجود ندارد، بر این اساس سخنگوی این سازمان به افراد توصیه کرده است که با دقت و حوصله فرم ها را پر کنند تا اشتباهی رخ ندهد.

این در حالی است که سازمان هدفمندی یارانه ها از کلیه افرادی که توان امرار معاش دارند، درخواست کرده است که از دریافت یارانه انصراف دهند. دولت نیز پیش از این اعلام کرده بود که به محض اتمام دوره نام نویسی درباره تعداد انصرافی ها و ثبت نام کنندگان گزارش خواهد کرد.