کد خبر: ۳۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۲

همچنان منتظرم تا ˝خانه پدري˝ اکران عمومي شود

هنر آنلاين: کيانوش عياري درخصوص آخرين وضعيت اکران فيلم "خانه پدري" گفت: من هم چنان منتظر هستم تا اين فيلم بتواند به اکران عمومي برسد. پخش اين فيلم براي اکران عمومي را به هدايت فيلم سپرده ايم و اقدامات لازم براي اکران از سوي اين موسسه در حال انجام است.

عياري در خصوص اين مساله که اين فيلم در اکران عمومي دچار مميزي خواهد شد و يا اصلاحيه اي از سوي سازمان سينمايي به اين فيلم وارد مي شود گفت: واقعا من خودم هم نمي دانم که قرار است چه اتفاقي براي اکران اين فيلم بيفتد و فقط انتظار مي کشم تا ببينم که چه پيش خواهد آمد. معتقدم که زمان همه امور را به خوبي پيش خواهد برد و همه مسائل را حل خواهد کرد.

فيلم خانه پدري آخرين ساخته کيانوش عياري است که در زمان مديريت قبلي سينماي ايران جواد شمقدري توقيف شد و اين فيلم در سي و دومين جشنواره فيلم فجر اکران شد و مخاطبان زيادي را با خود همراه کرد.اين فيلم به سرگذشت خانواده‌اي در شش دهه مي پردازد و روايت زندگي محتشم از ۱۵ تا ۸۰ سالگي که در مرگ خواهر بزرگترش خود را مقصر مي‌داند.

مهدي هاشمي، شهاب حسيني، مهران رجبي، ناصر هاشمي، نازنين فراهاني، مينا ساداتي و معصومه بافنده در اين فيلم به ايفاي نقش مي پردازند. خانه پدري در سال 1389 توليد شده است.
برخي از عوامل اين فيلم عبارتند از: فيلم‌نامه‌نويس: کيانوش عياري مدير فيلمبرداري: داريوش عياري صدابردار: سعيد صالحي چهره‌پرداز: حسين صالحيان و اعظم رحماني طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد‌ايماني تدوين: کيانوش عياري صداگذاري: مسعود بهنام موسيقي: بهزاد عبدي عکاس: مزدک عياري.