کد خبر: ۳۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۰

کشتي غرق شده کره جنوبي همچنان قرباني مي گيرد/ معاون مدرسه که از غرق شدن نجات يافته بود، خودکشي کرد

فارس: يکي از معاونان يک مدرسه در کره جنوبي که همراه با دانش آموزانش در کشتي غرق شده کره جنوبي بود صبح امروز در خانه خود به صورت حلق آويز پيدا شد.

به گزارش خبرگزاري ديلي بيست، يکي از معاونان يک مدرسه در کره جنوبي که همراه با دانش آموزانش در کشتي غرق شده کره جنوبي بود صبح امروز در خانه خود به صورت حلق آويز پيدا شد.اين معاون مدرسه همراه دانش آموزان در کشتي بود که توسط امدادگران روز گذشته نجات يافته بود.پليس کره جنوبي مي‌گويد که جسد کانگ مين کيو، 52 ساله را صبح امروز جمعه کشف کرده است.هنوز جزئيات بيشتري در اين زمينه منتشر نشده است.اجساد کشف شده از کشتي غرق شده کره جنوبي به 25 نفر افزايش يافت، اين درحالي است که هنوز از سرنوشت 271 مسافر ديگر اين کشتي که اغلب آنها دانش آموز بودند هيچ اطلاعي در دست نيست.کشتي مسافري غرق شده کره جنوبي که روز چهارشنبه گذشته دچار سانحه شد، حامل 457 مسافر و خدمه و از جمله 325 دانش آموز دبيرستاني بوده است.

در حال حاضر دهها گروه امداد و نجات و غواصان کره‌اي در تلاش براي يافتن اثري از ساير سرنشينان اين کشتي که امکان دارد هنوز زنده باشند هستند. با اين حال به گفته گارد ساحلي، انتظار مي‌رود که تعداد قربانيان اين حادثه بسيار بيش از گمانه زني‌هاي فعلي باشد.امدادگران تاکنون موفق به نجات 161 نفر شده‌اند.خانواده قربانيان، کاپيتان و خدمه را به ترک زودهنگام کشتي حادثه ديده متهم کرده‌اند.اين درحاليست که شرايط بد آب و هوا عمليات جست‌وجو را با مشکل مواجه کرده است. روز گذشته 3 غواص که براي نجات مسافران به درون آب رفته بودند گرفتار طوفان شده و قايقهاي ماهيگيري آنها را نجات داده اند.