کد خبر: ۳۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۳

گوارديولا غزل خداحافظي از بايرن را سر داد!

جام نيوز: سرمربي باواريايي ها گفت: «اگر باشگاه من را نخواهد برايم ترک کردن بايرن مشکلي نخواهد بود.»

آمار پپ گوارديولا در بايرن خوب بوده است. او قهرمان زودهنگام بوندس ليگا شد و تيم را به فينال جام حذفي رساند و همراه بايرن در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

با اين حال از سبک سرمربي سابق بارسلونا چندان در آليانس آرنا استقبال نمي شود. او در ديدارهاي اخير بايرن نتوانست انتظارات را برآورده سازد و شکست مقابل بوروسيا دورتموند نيز موجب شد تا فشار اين انتقادات بيش از پيش شود؛ حتي فرانتس بکن باوئر رئيس افتخاري بايرن نيز در انتقاد از سبک گوارديولا اين سبک بازي را غيرقابل ديدن توصيف کرد.

گوارديولا نسبت به اين انتقادات پاسخ داد و گفت: «من انتقادات را مي پذيرم من به خودم مي گويم: پپ آرام باش تو اينجا هستي تا به بهترين شکل کار کني. بهترين استعداد من کار، کار و کار است.»
وي افزود: «من اينجا هستم تا به باشگاه کمک کنم و اگر باشگاه من را نخواهد برايم ترک کردن بايرن مشکلي نخواهد بود.»

البته اينگونه نقل و قول ها بيشتر در رسانه هاي انگليسي ديده شد که از گزارش هاي آلماني اينگونه برداشت کردند اما روزنامه ال موندو ديپورتيوو با اشاره به حرف هاي گوارديولا، اين صحبت ها را دور از تلخي و فشار بر روي سرمربي بايرن توصيف کرد.

اين روزها با توجه به شرايط نه چندان خوب بارسلونا و احتمال جدايي مارتينو از اين تيم بحث هايي پيرامون بازگشت گوارديولا به کاتالان منتشر شده است که احتمال خروج زودهنگام پپ را از بايرن بيشتر مي کند.