کد خبر: ۳۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۰

ابن‌قاسم: باشگاه فولاد جواهري چون فرکي را از دست نمي‌دهد

تسنيم: سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مطمئن باشيد حسين فرکي در تيم ما مي‌ماند و فصل آينده هم هدايت فولاد را برعهده خواهد داشت.

حسن ابن‌قاسم ابتدا درمورد شرايط حسين فرکي براي فصل آينده گفت: از قديم گفته‌اند که در و تخته با هم جفت مي‌شوند. باشگاه فولاد خوزستان يک باشگاه اخلاق‌مدار است که در فصل گذشته از يک کادرفني اخلاق‌مدار استفاده کرد و در واقع در و تخته با هم جور شدند.

وي افزود: ما به سادگي فرکي را از دست نمي‌دهيم و حتي به شوخي به او گفتم که حکم جلب شما در جيب من است و اگر از اهواز هم خارج شويد با شما هم مي‌آيم تا دوباره به اين شهر برگرديم.
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به اظهارات فرکي که گفته است زانويش نياز به جراحي دارد، تاکيد کرد: ما مشکلي با جراحي حسين آقا نداريم، چرا که دوره درمانش در نهايت 4 يا 5 هفته به طول خواهد انجاميد. مطمئناً آقاي فرکي مي‌تواند در اين زمان تيم را مديريت کند و همکارانش خواسته‌هاي او را اجرا خواهند کرد.

ابن‌قاسم يادآور شد: من در تمرينات هم از آقاي فرکي مي‌خواستم که روي صندلي بنشيند يا در بازي‌ها از ايشان درخواست مي‌کردم روي نيمکت باشد تا همکارانش با بازيکنان صحبت کنند اما قبول نمي‌کرد. ما هر کاري را انجام مي‌دهيم تا شرايط مورد نظر فرکي فراهم شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا باشگاه فولاد مذاکرات رسمي خود را حسين فرکي انجام داده است، افزود: باشگاه به فرکي گفته که منتظر است تا در مورد فصل آينده با ايشان مذاکره کند. خيال شما راحت باشد و مطمئن باشيد که فرکي صددرصد در فولاد خواهد ماند. مطمئن باشيد باشگاه فولاد اين جواهر را به سادگي از دست نخواهد داد و فرکي سال آينده هم روي نيمکت فولاد خواهد نشست.