کد خبر: ۳۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۰

نشانه‌هایی از پیشرفت در شرایط جسمانی مایکل شوماخر

مایکل شوماخر که در جریان سانحه در پیست اسکی "مریبل" به کما رفته بود این روزها از کما بیرون آمده و نشانه‌هایی از بهبودی و پیشرفت در شرایط او مشاهده شده است.

به گزارش ایسنا، مایکل شوماخر آلمانی، قهرمان اتومبیلرانی در هفت دوره بر اثر سانحه در پیست اسکی مریبل در فرانسه، هم‌چنان در بیمارستان به سر می‌برد و در حال ریکاوری است.

پزشکان می‌گویند که او فواصل کوتاهی به هوش می‌آید و در حال پیشرفت است. از نظر پزشکی تفاوت بین بیدار بودن و به هوش آمدن وجود دارد. فردی که به هوش باشد می‌تواند با محیط اطراف ارتباط برقرار کند. اطلاعات دقیق از شرایط جسمانی شوماخر داده نمی‌شود. با این حال پزشکان ماهری مسئولیت درمان او را بر عهده دارند. پزشکان معتقدند پیش‌بینی وضعیت شوماخر غیر ممکن است.

شوماخر از زمان سانحه هم‌چنان در بیمارستان دانشگاه گرونبل به سر می‌برد. آنچه که بیش از همه خانواده شوماخر را ناراحت می‌کند، شایعاتی است که درباره درمان و شرایط او مطرح می‌شود . از جمله مصاحبه‌های رسانه‌ها با پزشکانی که اصلا در جریان درمان شوماخر نیستند، خانواده شوماخر احترام و شادمانی خود را از حمایت طرفداران این ورزش در حادثه‌ پیش آمده ابراز کرده‌اند.