کد خبر: ۳۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۱

اکبرعبدي:"شريفي نيا"به معراجي‌ها باخت

اکبر عبدي در مراسم تجليل از فرهيختگان عرصه فرهنگ و هنر باشگاه خبرنگاران جوان: بازيگر فيلم معراجي‌ها گفت: فروش معراجي‌ها روح تازه‌اي را در کالبد سينما دميد.

اکبرعبدي بازيگر پيشکسوت تلويزيون، تئاتر و سينما در گفتگو با خبرنگار سينما باشگاه خبرنگاران گفت: مردم ثابت کردند اگر فيلمي به دلشان بنشيند درميان اين همه دغدغه‌هاي مختلف زندگي روزمره، براي تماشاي آن وقت مي‌گذراند و به سينما مي روند، که اين از نظر من جاي شکرگزاري دارد و تشکر مي‌کنم از همه مردم، چون با اين فروش روح تازه‌اي در کالبد سينما دميده شد.

وي ادامه داد: بايد در اينجا يادآور شوم که شريفي نيا به تهيه کننده معراجي ها باخت، آنها باهم قرار گذاشته بودند و شريفي نيا مطرح کرده بود که چون من درمعراجي ‌ها حضورندارم فيلم موفق نخواهد شد.

من در اين جا با رسانه‌اي کردن اين موضوع مهم، به شريفي نيا مي‌گويم: که هر چه زودتر به قولش عمل کند هزينه باخت را بدهد.

عبدي بيان کرد: به نظرمن در يک فيلم موفق و پرفروش همه عوامل دست به دست هم داده و تيم به خوبي کار کرده است. چون مردم با هر ذائقه و سليقه و طرز تفکري سينما رو شده‌اند و اين اتفاق خوبي است چون رکود سينما نگران کننده بود.

اين بازيگر پيشکسوت در سخنانش عنوان کرد: از نظر من دليل روي آوردن مردم به آثار شبکه‌هاي ماهواره‌اي فقط و فقط موضوع و قصه و سوژه فيلم نامه‌ها است. درسينماي ايران مي بينيد که وقتي سريال يا فيلم سينمايي خوب و جذاب مي‌سازند، مردم را جذب مي‌کنند، اما در اين امر سهل انگاري مي‌شود.

اين بازيگر پيشکسوت اظهار داشت: توصيه من به فيملسازان محترم کشور اين است که به مردم، وقت و فهم مخاطبان احترام و ارزش قائل باشند و هر فيلمي نسازند.

از نظر مادي و معنوي به مردم بايد ارج نهاده شود، اگر به مردم اهميت بدهند، متقابلاًمردم هم به آنها و آثارشان احترام مي‌گذارند و اهميت مي‌دهند اين موضوع دوسويه و دوطرفه است و عکس آن هم صدق مي‌کند.

عبدي همچنين افزود: درعرصه ورزش به مردم خوزستان و اهواز تبريک مي‌گويم، همچنين به آقاي علي دايي و به تمام ورزشکاران درهر رشته‌اي و درهر لباسي و باهر رنگي .

وي درخصوص نظرش درباره‌ي فيلم‌هاي اکران شده ديگر عنوان کرد: من چون وقت تماشاي فيلم‌هاي ديگر که همزمان با معراجي‌ها اکران شد را نداشتم، نمي‌توام در موردشان قضاوت کنم اما با احترام به تمام فيلم‌هاي ديگر و بازيگران و عوامل توليدشان من هميشه به آقاي عطاران و خانم رهنما ارادت ويژه دارم.

همچنين براي همسر خانم‌ رهنما، پيمان قاسم خاني که همشهري خودم است، هميشه آرزوي موفقيت دارم.

بازهم تأکيد مي کنم استقبال مردم از سينما از اسفندماه 92 تاکنون بي نظير و عالي بوده و موجب خوشحالي و اميدواري است و ازهمه متشکرم.