کد خبر: ۳۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۹

ماتا: الان زمان پیدا کردن مقصر در منچستر‌یونایتد نیست

خوان ماتا با اعلام اینکه اکنون زمان مناسبی برای پیدا کردن مقصر نتایج منچستر‌یونایتد نیست می‌گوید مسئولان این تیم باید از دیوید مویس حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منچستر‌یونایتد این فصل نتایج کابوس‌واری داشته است و نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و این باعث شده است تا آنها نتوانند سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند.

خوان ماتا درباره شرایط تیمش گفت: صادقانه بخواهم بگویم، فوتبال روی بدش را به ما نشان داده است. ما در هر بازی برای رسیدن به سه امتیاز همه کار می‌کنیم، اما در پایان گل‌هایی را دریافت می‌کنیم که همه چیز را به باد می‌دهد. اگر به آمار بازی‌هایمان نگاه کنید، می‌توانید این حقیقت را ببینید. خیلی ساده است که نمی‌توانید پیروز شوید، در حالی که همه سعی خود را می‌کنید. این جور شکست خوردن روحیه تمام اعضای تیم را پایین می‌آورد.

ماتا در ادامه گفت: شاید اگر تیمی در اسپانیا مشکلات منچستر را داشت شرایط فرق می کرد اما اینجا شرایط فرق می کند. باید اتحادمان راحفظ کنیم تا از این شرایط بیرون بیاییم. مسئولان تیم نباید دنبال پیدا کردن مقصر باشند و باید از دیوید مویس حمایت کنند.

بازیکن اسپانیایی منچستر‌یونایتد در ادامه گفت: امیدوارم که در بازی‌های آینده بتوانیم بهتر و بهتر شویم. ما در هر بازی توپ های زیادی را در محوطه 18 قدم می‌آوریم، اما نمی‌توانیم آنها را به گل تبدیل کنیم. باید در بازی‌های آینده دقت بیشتری از ضربات آخر کنیم تا بتوانیم سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم. اکنون باید از اشتباهاتمان در این بازی‌ها درس بگیریم.

گرانقیمت ترین بازیکن منچستر یونایتد در ادامه گفت: وقتی در چلسی بودم و منچستر نتایج ضعیفی کسب می‌کرد همه می گفتند منچستر همیشه منچستر‌ است و تیم بزرگی است و از این شرایط بیرون خواهد آمد. ما تیم بزرگی هستیم و باید این شرایط را بپذیریم و از آن بیرون بیاییم.

منچستر‌یونایتد در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با اورتون دیدار خواهد کرد. با توجه به اینکه منچستر برای کسب سهمیه لیگ اروپا و اورتون برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می کنند، این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است.