کد خبر: ۳۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۱۰۲

گوشي Vivo Xshot معرفي مي شود

Vivo هر از گاهي به معرفي گوشي‌هاي عجيب اندرويدي مي‌پردازد که مشخصات فوق‌العاده‌اي دارند. اين بار Xshot است که با توجه به تيزرهاي تبليغاتي، يک گوشي دوربين‌محور است. حسگر ۲۴ مگاپيکسلي ساخت سوني با قابليت‌هاي ويژه در اين محصول، در کنار تراشه‌ي قدرتمند S801 کوآلکام قرار مي‌گيرد تا يکي از بهترين‌هاي دنياي گوشي باشد. در ادامه به مشخصات اين محصول جالب مي‌پردازيم. با ما باشيد.

بر اساس چند تصوير تبليغاتي که توسط Vivo منتشر شده، گوشي اندرويدي جديد اين سازنده به دوربيني فوق‌العاده مجهز شده مي‌شود. دوربين پشتي با رزولوشن ۲۴ مگاپيکسل محصولي از سوني است که در آن از تکنولوژي Exmor RS نيز استفاده شده است.

توضيح اينکه تکنولوژي Exmor RS روشي براي ساخت حسگر دوربين است که در آن مدارات زير پيکسل قرار مي‌گيرند تا سطح مفيد روي حسگر، به صورت کامل‌تري به جذب نور بپردازد.
دوربين به لرزش‌گير نوري يا OIS مجهز شده، بيشينه‌ي گشادگي ديافراگم آن f/1.8 است که در مقايسه با لوميا ۱۰۲۰ نوکيا با گشادگي ديافراگم f/2.2 يا پرچم‌دار سوني، اکسپريا زي ۲ با گشادگي ديافراگم f/2.0، يک رکورد محسوب مي‌شود.

فلش LED دوربين هم دوتايي است. با Xshot مي‌توان علاوه بر فيلم‌برداري با رزولوشن ۴K، فيلم‌هاي سه بعدي هم تهيه کرد. حتي يک دکمه‌ي فيزيکي مخصوص هم براي شاتر در نظر گرفته شده است.

بر اساس اخباري که تاکنون به دست آمده، Xshot از دوربين جلوي ۷٫۶۸ مگاپيکسلي استفاده مي‌کند که کمي عجيب است. صفحه نمايش گوشي با رزولوشن ۱۰۸۰p و اندازه‌ي نامشخص، پردازنده‌ي ۴ هسته‌اي Snapdragon 801 کوآلکام، ۳ گيگابايت حافظه‌ي رم و ۳۲ گيگابايت فضاي ذخيره‌سازي هم از ديگر مشخصات اصلي گوشي است.

Vivo يکي از سازندگان چيني و متعلق به کمپاني BBK Electronics است و اخيراً گوشي Xplay 3S را معرفي کرده که در واقع اولين گوشي دنيا با صفحه نمايش ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پيکسلي است.

زمان عرضه‌ي گوشي جديد اعلام نشده وليکن به زودي به مرحله‌ي فروش خواهد رسيد. علاوه بر اين مشخص نيست که آيا در خارج از کشور چين هم عرضه مي‌شود يا خير.