کد خبر: ۳۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۵۰

بازار داغ انصرافی‌ها در هشتمین روز ثبت‌نام‌ یارانه

در هشتمین روز از ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی بازار انصراف‌ها همچنان داغ است و اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های مختلف اجرایی در این کار مشارکت دارند.

به گزارش فارس، در حالی نیازمندان به ثبت‌نام در سامانه رفاهی اقدام می‌کنند که عصر امروز اعلام شد مسئولان و کارکنان دستگاه‌های مختلف و اقشار پردرآمد جامعه از ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی انصراف دادند و با این کار قصد دارند تا دولت را در اجرای برنامه‌های اقتصادی کمک کنند.

جمعی از مدیران و کارکنان دیوان محاسبات، دامپزشکی و صندوق مهر امام رضا (ع) با انصراف از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند که با این کار آرزو دارند تا توسعه و پیشرفت کشور با برنامه‌ریزی صحیح انجام شود.

بر همین اساس مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل در سخنانی گفت: کارکنان دامپزشکی و همکاران پرتلاش این مجموعه با انصراف از دریافت یارانه نقدی در حقیقت آستین بالا زدند تا دولت خدمتگزار را در اجرای مرحله جدید هدفمندی یارانه‌ها همراهی کرده و با نگرفتن مبلغ اندک به افزایش تولید، رونق اقتصاد و اشتغال کمک کنند.

صادق صالحی افزود: اگر مردم که از توانمندی مالی برخوردار هستند در دور جدید ثبت‌نام نکنند قطعاً دست دولت برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر بازتر است و در این زمینه تلاش و جدیت بیشتری انجام می‌شود تا امور اقتصادی سر و سامان بگیرد.

اما در ثبت‌نام‌های امروز که مراجعه به سایت رفاهی بدون مشکل خاص انجام شده و مردم در ثبت‌نام‌ها با مشکلی روبه‌رو نشدند، نهادهای مختلف نیز همچنان اعلام آمادگی کردند تا زیرساخت‌های اینترنتی خود را در اختیار اقشار آسیب‌پذیر با هدف ثبت‌نام در سامانه رفاهی کنند تا این ثبت‌نام‌ها با کمترین مشکل انجام شود.

اداره کل پست استان اردبیل نیز با اعزام اکیپ‌های سیار به روستاها برای ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها با جمع‌آوری اطلاعات مردم و خانوارها سعی می‌کند تا آنها را در این امر یاری برساند.