کد خبر: ۳۴۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۸

خاطره‌ای از کار جالب علی انصاریان پشت صحنه سریال «سرزده»

بهادر اسدی، کارگردان سریال «سرزده» خاطره‌ای را مرحوم علی انصاریان، نقل می‌کند که این بازیگر پشت صحنه جای دوربین‌ها را مشخص می‌کرده و به طور موقتی کارگردان شده بود.
بهادر اسدی کارگردان و تهیه کننده سریال «سرزده» که برای ایفای نقش در این سریال از مرحوم علی انصاریان استفاده کرده خاطره جالبی را از او تعریف کرد.

اسدی درباره یکی از بامزه‌ترین اتفاقاتی که با وجود علی انصاریان سر صحنه فیلمبرداری افتاده بود گفت: «سر تا پای علی انصاریان بامزه بود، یکی از شاخص‌ترین این اتفاقات این بود که در یکی از سکانس‌ها، ایشان بازی نداشت و ما پشت هتل داشتیم کار می‌کردیم، کار که تمام شد، من به هتل رسیدم و لباس‌هایم را عوض کردم. با من تماس گرفتند که در یک اتفاقی، سینه موبیل روی دوربین‌ها رفته بود. جریان از این قرار بود که بعد از اتمام کار تمام تجهیزات را دپو کرده بودند و سینه موبیل هم ناگهان رها شده بود و روی دوربین‌ها و تجهیزات رفته بود و تقریبا ۷۰ درصد وسایل از بین رفت و نزدیک پانصد میلیون تومان به ما ضرر وارد کرد.»

این کارگردان ادامه داد: «صبح بعد از اتفاق، آفیش شده بودیم و من با یک حالت کاملا جدی پرسیدم خب الان قرار است با چه چیزی فیلمبرداری کنیم؟بعد دیدم علی انصاریان در حالی که دستش پشتش بود، با یک حالت خیلی با نمک همراه با ده تلفن همراه، آمد سمتم و در پاسخ به سوالم با خنده گفت : «عزیزم با این‌ها!» در همان لحظه تمام عصبانیت من فروکش کرد. بعد تلفن هرکسی را به خودش می‌داد و می‌گفت شما الان پشت آقای اسدی می‌ایستی و نمای ایشان را می‌گیری، به یکی دیگر می‌گفت تصویر را روی فلانی ببند و فیلمبرداری کن، خانم عکاس چون دوربینش حرفه‌ای‌تر است، تصویر من را با آن دوربین می‌گیریم و برای خودش دکوپاژ و میزانس طراحی می‌‍کرد و کارگردانی را به دست گرفته بود و آن‌روز با آن کارش فضا را تلطیف کرد. من به عنوان یک رفیق، واقعا مدیون علی انصاریان هستم، چون بسیار زحمت کار را کشید و تنها چیزی که می‌توان گفت این است که واقعا حیف شد که دیگر بین ما نیست.»