کد خبر: ۳۰۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۳

آیین راه‌اندازی رادیو اربعین با حضور مدیران رسانه ملی و میهمانان لشکری و کشوری همزمان با روز اول ماه صفر برگزاری می‌شود.

آیین راه‌اندازی رادیو اربعین با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما، حمید شاه آبادی معاون رسانه ملی، ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور و حامد فاتحی مدیر رادیو اربعین برگزار خواهد شد.
همچنین در این مراسم مهمانان ویژه ای چون حجه السلام و المسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاشار نادری مدیر عامل روایت فتح، سردار هاشمی دانا مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس و مهمانان دیگر از جمله معاونین و مدیران ستاد اربعین کشور، مدیران شبکه های رادیویی، اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری و خادمان اربعین حسینی در رسانه حضور دارند.

در این آیین ضمن گرامیداشت یاد شهید قاسم سلیمانی و  شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس به طور رسمی فعالیت رادیو اربعین آغاز می‌شود.

پخش تیزر های تصویری «رادیو اربعین»، «شعار اربعین ۹۹»، اجرای گروه هم آوایی «صفیر عشق» و نماهنگ های دیدنی بخش هایی از برنامه های پیش بینی شده در این مراسم است.

این آیین ساعت ۱۰:۱۵ در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو آغاز می شود. عاشقان و دلدادگان حسینی می‌توانند پخش زنده رادیویی آن را از رادیو موج اف ام ردیف ۹۵.۵ و برای نخستین بار بصورت تصویری این مراسم و برنامه های منتخب رادیو اربعین را در ایام ماه صفر از درگاه های  ایرانصدا، هیات آنلاین و تکیه دنبال کنند.

در روزهای آتی گزیده این مراسم در قالب مستند گزارشی از شبکه های رادیویی و تلویزیونی نیز به روی آنتن خواهد رفت.