کد خبر: ۳۰۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۱

افشای استراتژی جدید و شوم آمریکا و اسرائیل توسط نیویورک تایمز

روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال طراحی راهبردی مشترک هستند که هدفش انجام حملات خرابکارانه علیه برنامه هسته‌ای ایران بدون ورود به جنگ با این کشور است. همچنین مدیر مسوول روزنامه جوان نیز نوشته که یک راهبرد دیگر آمریکا و اسرائیل ترور فرماندهان ارشد سپاه است.
 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از برخی منابع اطلاعاتی نوشت آمریکا و اسرائیل در حال طراحی و تکمیل یک راهبرد مشترک هستند که هدفش حملات خرابکارانه -بدون ورود به جنگ- علیه ایران با نیت حذف بلند پایه‌ترین ژنرال‌های سپاه پاسداران و به عقب راندن برنامه هسته‌ای این کشور است.

به نوشته این روزنامه، تحلیلگران هشدار می‌دهند این راهبرد خطرناک خواهد بود و در بلندمدت ممکن است موجب زیرزمینی‌تر شدن برنامه هسته‌ای ایران و در نتیجه سخت‌تر شدن شناسایی آن شود.

در همین راستا، عبدالله گنجی، مدیر مسوول روزنامه جوان نیز نوشته: «نیویورک تایمز نه به‌عنوان تحلیل بلکه به عنوان خبر از قول مقامات اطلاعاتی آمریکا نوشته:راهبرد آمریکا و اسراییل درباره ایران تمرکز بر دو محور است:۱-ترور فرماندهان ارشد سپاه ۲- تخریب تاسیسات هسته ای ایران وقت آن نرسیده که مراتب اعتراض رسمی و در خواست تشکیل شورای امنیت مطالبه شود؟»