کد خبر: ۲۹۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۵

شایعه عجیب در فدراسیون فوتبال؛ بازگشت دوباره تاج

به نظر می‌رسد در فدراسیون فوتبال دوباره جنگ قدرت شکل گرفته و در بی سروسامانی این فدراسیون تا انجام انتخابات برخی به دنبال بازگرداندن تاج برای جلوگیری از ورود مدیران جدید و حتی تکراری هستند.
 چند روزی بیشتر از افشای کامل مفاد قرارداد مارک ویلموتس و حاشیه های آن نگذشته است و تاج هم که با حضور در برنامه فوتبال برتر و گفت و گوی جنجالی اش با میثاقی خبرساز شده بود بعد از این ماجرا دوباره سیاست سکوت را در پیش 

گرفته است. اما امروز خبر عجیبی  در فضای مجازی در خصوص تاج و بازگشتش به فدراسیون فوتبال منتشر شد.

از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که گویا اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال راهی منزل تاج شده اند تا او را برای بازگشت به این فدراسیون تا زمان انجام انتخابات جدید راضی کنند. 

در حالی این خبر  منتشر شده که گفته می‌شد تاج به دلیل ماجرای قرارداد ویلموتس و شکایت سرمربی بلژیکی و دریافت غرامتش و همین طور موضوع اساسنامه فدراسیون که با تهدید فیفا روبه رو شده بود ترجیح داده که از سمت خود کناره گیری کند.

طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص تمایل کفاشیان برای بازگشت به فدراسیون فوتبال هم شنیده شده که این ماجرا با واکنش های تندی حتی از سوی نمایندگان مجلس هم روبه رو شده است.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد در  فدراسیون فوتبال دوباره جنگ قدرت شکل گرفته و در بی سروسامانی این فدراسیون تا انجام انتخابات برخی به دنبال بازگرداندن تاج برای جلوگیری از ورود مدیران جدید و  حتی تکراری هستند.

منبع:همشهری آنلاین