کد خبر: ۲۹۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۸۰

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو؛ ۲۰۶ به ۱۱۸ میلیون رسید

بررسی قیمتها نشان می‌دهد در دو هفته گذشته قیمت خودرو در بازار ایران کاهش یافته اما هنوز در رسیدن به وضعیت قیمتی اسفندماه فاصله زیادی دارد.
امروز در بازار خودروی تهران روز نسبتا آرامی را سپری کرد که در آن قیمت اغلب محصولات کاهش یافتند. این میان کاهش روند قیمتی به گونه‌ای بوده است که شکاف بزرگی میان قیمتهای دو هفته پیش با امروز نمایان شده است.

در همین رابطه قیمت هر پژو ۲۰۶ تیپ دو در حالی ۱۱۸ میلیون تومان اعلام شد که در اوج افزایش قیمتها نرخ آن به ۱۶۰ میلیون تومان هم رسیده بود.

پراید ۱۱۱ نیز با نرخ ۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این امر از کاهش ۲۰ میلیون تومانی نرخ آن در دو هفته اخیر خبر می‌دهد. پراید ۱۳۱ نیز ۶۶ میلیون تومان به فروش رفت. قیمت این خودرو دو هفته پیش ۸۵ میلیون تومان بود.

نرخ هر تیبا پس از کاهشی ۱۵ میلیون تومانی ۷۵ میلیون تومان تعیین شده و هر پژو ۴۰۵ در حالی که چندی پیش ۱۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شد اکنون ۱۱۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

از سوی دیگر نرخ هر دستگاه سمند نیز بین ۱۲۰ تا ۱۲۲ میلیون تومان اعلام شد . ef-۷ دوگانه ۱۴۰ تا ‍۱۴۳ میلیون تومان اعلام شد.

در بازار دنا پلاس ۲۰۶ تا ۲۰۸ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد و دنا پلاس توربو ۲۷۷ میلیون تومان تا ۲۷۹ میلیون تومان به دست خریداران و فروشندگان می‌رسد.