کد خبر: ۲۹۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۴

پیام نماینده آیت‌الله سیستانی به علی لاریجانی: ۳ دوره مدیریت شما در مجلس، مقتدرانه با عدالت و انصاف بود

حجت الاسلام سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران با صدور پیامی حضور سه دوره متوالی علی لاریجانی در راس قوه مقننه را مقتدرانه، همراه با تعهدی مومنانه و رعایت انصاف و اعتدال توصیف کرد.
حجت الاسلام سید جواد شهرستانی با صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی، حضور سه دوره وی در صحنه قانونگذاری کشور را مقتدرانه همراه با تعهد مومنانه دانست و تاکید کرد: کوشش در جهت وفاق خردمندانه قوای سه گانه از موارد یادکردنی در کارنامه دکتر لاریجانی است.

متن پیام حجت الاسلام سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی  خطاب به علی لاریجانی به این شرح است:
صدیق ارجمند، فرزانه گرانقدر جناب آقای دکتر لاریجانی (دام عزه)

با سلام و تحیت، توفیق مدام و عمر باعزت و سربلندی را از خداوند سبحان برای حضرتعالی مسئلت دارم، اکنون که پس از سه دوره متوالی حضور مقتدرانه در صحنه قانون گذاری با تعهدی مومنانه و رعایت انصاف و اعتدال این مرحله از زندگی پربار را به پایان می برید، لازم می دانم از توجه شایسته شما به امور مختلف بلده طیبه کریمه اهل بیت علیهم السلام و سعی بلیغ در جهت سامان دهی به ابعاد مختلف نیازهای این استان تقدیر کنم.
تردیدی نیست که روزگار ریاست مجلس، از درخشان ترین مراحل زندگی پربار و سرشار از خدمات صادقانه شماست. کوشش در جهت وفاق خردمندانه قوای سه گانه، توجه به منویات مراجع عظیم الشان و علمای عالیقدر حوزه های علمیه، اقدام برای تمشیت امور فرهنگی و مذهبی و عمرانی و یاری رسانی به مراکز علمی، فکری و فقهی در گستره جامعه و حوزه ها و اهتمام در جهت کاستن از تنش های سیاسی و اجتماعی در موارد بسیار حساس از جمله موارد یادکردنی کارنامه درخشان جنابعالی است. مزید توفیقات الهی را بر ادامه متعهدانه در خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی برایتان مسئلت دارم.


جواد شهرستانی‌