کد خبر: ۲۹۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۴

ترافیک پرحجم در محورهای شمالی به دلیل تعطیلات عید فطر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر شاهد بروز ترافیک پرحجم در جاده‌های شمالی کشور هستیم.‌
سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز از محدوده منظریه تا پلور و از تونل وانا تا بایجان، نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در مسیر آزادراه تهران به شمال از تونل ۱۵ تا شهرستانک نیز نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس نیز خبر داد و در این باره گفت:‌ ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس در محدوده آسارا تا پمپ بنزین نسا نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان گزارش شده است.

به گفته وی ترافیک محور قزوین به رشت از رودبار تا منجیل نیز پر حجم و روان گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

 سرهنگ رحمانی افزود:‌ هرچند توصیه مسوولان بهداشتی مبنی بر عدم سفر است و اینکه موضوع فاصله گذاری اجتماعی هنوز در دستور کار هموطنان باید باشد اما بخشی از هموطنان هم سفرهای خود را آغاز کرده اند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پلیس راهور با توجه به پیش بینی این سفرها تمهیدات لازم را برای تعطیلات در نظر گرفته و استقرارهای لازم صورت گرفته اما آمادگی کامل در پلیس راهور وجود دارد تا هرگونه ترافیک در محورها مدیریت شود و شهروندان کمترین مشکل را در ترددها داشته باشند.