کد خبر: ۲۹۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۸

مسابقه نقاشی اکنون در خانه می‌مانیم

مجتمع آموزشی ذهن خلاق مهاباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی, روابط عمومی شورای شهر و شهرداری مهاباد و کانون تبلیغات دور اندیش برگزار می‌کند.
جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد  گفت: مجتمع آموزشی ذهن خلاق مهاباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی شورای شهر و شهرداری مهاباد و کانون تبلیغات دور اندیش "مسابقه نقاشی اکنون در خانه می‌مانیم من نقاشی می‌کشم" برگزار می‌کند.

جوانبخت اظهار داشت: مهلت ثبت نام و تحویل نقاشی هفته اول اردیبهشت ۱۳۹۹ به مجتمع آموزشی ذهن خلاق مهاباد به نشانی خیابان صلاح الدین ایوبی شرقی روبروی پاساژ اهورا؛ بن بست آذرکمند کد پستی ۵۹۱۳۷۵۳۶۱۷ و شماره تماس ۰۹۱۴۸۶۲۸۵۶۵، ۰۹۳۵۷۴۱۳۷۶۶ و ۰۴۴۴۲۲۲۸۲۷۵ است.

او افزود: در موعد مقرر بعد از اعلام ستاد مبارزه با کرونا در یک نمایشگاه به دید عموم گذاشته می‌شود و به ۱۰ نفر جوایز ارزنده و لوح یاد بود اهدا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد به موضوع و شرایط سنی و شرایط شرکت در مسابقه و ابزار مورد استفاده اشاره و اضافه کرد: موضوع نقاشی آزاد وشرایط سنی بین کودکان ۴ تا ۱۲ سال است و شرایط شرکت در مسابقه و ابزار مورد استفاده در کاغذ A۴_مداد رنگی، گواش، سیاه قلم، مداد شمعی، رنگ انگشتی، مداد سفید و رنگ روغن بلامانع است هیچ محدودیتی ندارد.

او تصریح کرد: تعداد نقاشی محدودیت ندارد ودر آخر ۶ تا ۹ نقاشی از هر نفر به معرض دید عموم در غرفه‌ی متقاضی قرار میگیرد و همچنین نقاشی‌ها در پاکت نخودی َA۴ َو یا پوشه‌ی سربست؛ با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره‌ی تماس و فتوکپی شناسنامه و دو قطعه عکس برای هویت سنی و شناسه‌ی متقاضی باشد.