کد خبر: ۲۸۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۵

تورهای مقتدرسیر برای تعطیلات نوروز 99

ما در آژانس مقتدرسیر به عنوان مجری مستقیم این دو مسیر، بهتر دیدیم تا با هم نگاهی بندازیم به ویژگی‌هایی که باعث می‌شوند ارمنستان و استانبول، انتخاب‌هایی ایده‌آل برای تعطیلات نوروز باشند و ممکن است سبب شود تا شما نوروز 99 را در یکی از این دو شهر بگذرانید.

صحبت از تورهای نوروزی که به میان بیاید، بعضی از مقاصد بیشتر از نقاط مختلف دیگر جهان به ذهن خطور می‌کند. نقاطی همچون استانبول و ارمنستان از جمله این‌ها هستند که تورهای آن‌ها، پرطرفدارترین‌ها در میان مسافران نوروزی هستند. بر همین اساس، ما در آژانس مقتدرسیر به عنوان مجری مستقیم این دو مسیر، بهتر دیدیم تا با هم نگاهی بندازیم به ویژگی‌هایی که باعث می‌شوند ارمنستان و استانبول، انتخاب‌هایی ایده‌آل برای تعطیلات نوروز باشند و ممکن است سبب شود تا شما نوروز 99 را در یکی از این دو شهر بگذرانید.

بازدید از زیبایی‌های ارمنستان در تور نوروزی به این کشور

تور ارمنستان نوروز 99 هم‌چون سال‌های گذشته آن‌قدر محبوب خواهد بود که وقتی به ایروان پایتخت این کشور می‌رسید، جمعی بزرگ از ایرانیان را می‌بینید که از جای جای کشور برای گذراندن تعطیلات، به این نقطه از جهان آمده‌اند. دلایل زیادی برای انتخاب تور ارمنستان برای تعطیلات نوروز وجود دارد. قبل از هر چیز، این کشور زیبا جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد که حتما باید از آن دیدن کنید، هزینه‌ی سفر به آن‌جا نیز بسیار پایین خواهد بود و همچنین آب و هوای این کشور در ایام نوروز نیز فوق‌العاده عالی و مطلوب است.

تورهای نوروزی ارمنستان، همه به مقصد ایروان خواهند بود. پایتخت زیبا و باشکوه کشور که دیدنی‌های بسیاری دارد. بخش مهمی از جاذبه‌های توریستی ایروان به مراکز تاریخی آن همچون میدان جمهوری، کلیسای جامع سنت گریگور، سالن اپرا تئاتر و ... تعلق دارد، با این حال، مراکز تفریحی بسیاری نیز در این شهر هستند که می‌توانند سفری عالی و مفرح را برای‌تان رقم بزنند. همچنین نباید فراموش کنید که هنرمندان ایرانی، عید امسال در ایروان سنگ تمام می‌گذارند و برنامه‌های زیادی هستند که شما می‌توانید در طول تور نوروزی ارمنستان، در آن‌ها شرکت کنید.

همانطور که گفتیم آب و هوای ایروان در طول عید، بهاری و فوق‌العاده خواهد بود.  البته در دیگر نقاط کشور، مخصوصا نقاط کوهستانی هنوز هوا سرد است اما برای لذت بردن از گردش‌های یک روزه به نقاط طبیعی ارمنستان، خیلی به مشکل نخواهید خورد. شما در این آب و هوای بهاری دلچسب می‌توانید به نقاط مختلف کشور رفته و غذاهای استثنایی ارمنی که همه جا صحبت از آن‌هاست را میل کنید.

خرید کردن نیز همچون گشت و گذار و تفریح در ایروان، بخشی از سفر شما به این شهر خواهد بود. در تور ارمنستان، حتما سری به مراکز خرید بسیار خوب این شهر بزنید. Dalma Garden Mall، Yerevan Mall، Rossia Mall و Metronome Shopping Center تنها مواردی از این مراکز خرید جذاب و بزرگ هستند که می‌توانید در آن‌ها برندهای مختلف و مطرح بین‌المللی را پیدا کنید. البته همیشه بازارهای این شهر را نیز در نظر داشته باشید که برای خرید سوغات یا اجناس ارزان و صنایع دستی بهترین هستند.

تور نوروزی استانبول

تورهای نوروزی استانبول از پرطرفدارترین سفرهای در ایام عید به حساب می‌آیند. شما با خرید این تورها از مقتدرسیر، انتخاب‌های بسیار زیادی پیش رو دارید که از پروازهای مختلف تا هتل‌های متنوع را شامل می‌شود. در زمینه هتل، مهم نیست شما می‌خواهید یک سفر مقرون به صرفه داشته باشید یا لوکس‌ترین حالت ممکن را برای تعطیلات خود مدنظر بگیرید، مقتدرسیر، بهترین‌ها در تمام رنج‌های قیمتی را برای‌تان در نظر گرفته است و در روند انتخاب نیز شما را یاری خواهد داد تا بهترین تور استانبول را خریداری کنید.

اما در این سفر جذاب، چه چیزی انتظار شما را می‌کشد؟ دنیایی از دیدنی‌ها در یکی از زیباترین کلان‌شهرهای دنیا. در استانبول شما هم می‌توانید به دیدن تنگه بسفر رفته و از زیبایی‌های این خط آبی که شهر را به دو نیم تبدیل کرده بروید و هم این که از مراکز تاریخی پرتعداد از جمله برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول و خیلی جاهای دیگر دیدن کنید. تفریحات شبانه نیز به بهترین شکل ممکن، در شهر در نظر گرفته شده که در طول تور نوروزی استانبول می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید.

بدون شک، مراکز خرید بزرگ و لوکس استانبول، دلیلی دیگر برای سفر به این شهر هستند. "مرکز خرید استانبول"، ایستینیه پارک، زورلو سنتر، فروم استانبول و کنیون شاپینگ سنتر تنها نمونه‌هایی از این مراکز خرید جذاب هستند که هر کدامشان برندهای متعدد و مطرحی را میزبانی می‌کنند. این مراکز همچنین بخش‌های تفریحی، مجموعه‌های سینمایی، کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی نیز دارند که می‌توانید از آن‌ها نیز دیدن کنید.

اگر همراه خانواده به استانبول سفر کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به پارک‌های بازی این شهر نیز بزنید. ایسفانبول، فان لب و موی پارک بعضی از این پارک‌های بازی جذاب و مفرح هستند که با بازی‌های متنوع و زیادی که دارند، هر کس با هر سلیقه و هر سن و سالی را راضی خواهند کرد. همچنین اگر اهل تفریح هستید، بد نیست از طریق تنگه بسفر، سری به جزایر پرنس نیز بزنید و از این نقاط جذاب و دیدنی استانبول نیز بازدید کنید.

در نهایت باید گفت استانبول یک سفر ایده‌آل برای عید شما خواهد بود. چه تنها و مجردی سفر کنید، چه همراه خانواده، فعالیت‌های متنوع و جاهای زیادی هستند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. پس برای تعطیلا امسال، حتما تور استانبول نوروز 99 را مدنظر داشته باشید.