کد خبر: ۲۸۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۸۴۴

واکنش معتمدآریا و سعید روستایی به تحریم فجر

فاطمه معتمدآریا از بازیگران توانمند و مطرح سینما و سعید روستایی کارگردان جوان و با استعداد سینمای کشور هر کدام با انتشار متنی در صفحات شخصی شان موضع خود را نسبت به تحریم جشنواره فجر مشخص کردند.
فاطمه معتمدآریا در اینستاگرام خود نوشت: صحنه هميشه خانه ى ماست" اين روزها به احترام زنان و مردان و كودكانِ از دست رفته ى سرزمين مان در اين خانه سكوت مي كنيم.من افسانه ماهيان انصراف گروه نمايش "بچه " از شركت در جشنواره تئاتر فجر را اعلام مى كنم.

فاطمه معتمد آريا
نغمه ثمينى
سعيد چنگيزيان
شيوا فلاحى
منوچهر شجاع
محمد رضا جديدى
بهروز سيفى
مريم ديهول
امير سپهر تقى لو
روژان كردنژاد
مهدى صفرزاده خانيكى

پست اینستاگرامی سعید روستایی:

ماه غرق خون از پشت ابر بیرون آمد! | تیرها به خطا رفتند، جانها سبک روح شدند و باور و اعتماد و اطمینان چون دود به پرواز درآمدند. وطنم بوی خون می دهد، باد هر روز به یک جهت می وزد و من که چون بید از این طوفان می لرزم از خودم می پرسم تلخ ترین درد کدام است؟ چندین دروغ مانند این خطای خونین برای همیشه پنهان شد؟ آنکه می گوید خطا بوده چرا به محکمه نمی رود و آنچه تا این حد پر خطاست چگونه قابل اتکاست؟ چرا جواب عزاداری برای نازنین گلهای پرپر سرزیمنم باید گاز اشک آور باشد؟ مرگ چرا اینقدر سهل شده است؟ ظلم چرا اینگونه بی حجاب و عریان شده است؟ عجب است که آب سر بالا می رود، پدافند مستعد آفند شدن است و دروغ و تهدید کار روز و شب

منبع:برترین ها