کد خبر: ۲۸۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۱۸

هشدار سربازان گمنام امام زمان (عج): جای حاج قاسم خالی نخواهد ماند/ به سزای عملتان خواهید رسید/ به سخت‌ترین وجه انتقام خواهیم گرفت

وزارت اطلاعات ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکان فرو رود و دستان پلیدشان را که آغشته به خون بی گناهان و مظلومان عالم می‌باشد، از منطقه قطع خواهند کرد.
 وزارت اطلاعات در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: از این پس، جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکان فرو رود و دستان پلیدشان را که آغشته به خون بی گناهان و مظلومان عالم می‌باشد، از منطقه قطع خواهند نمود.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت پر افتخار سردار بزرگ و نام آور، تربیت شده مکتب اسلام و حضرت امام خمینی (ره)، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار یقیناً بی پاسخ نخواهد ماند و استکبار جهانی با این جنایت ددمنشانه حمایت و پشتیبانی خود را از تروریست‌هایی که به جان جهان اسلام انداخته، علنی‌تر نمود.

شیطان بزرگ و ایادی دست نشانده اش باید بدانند با در هم آمیخته شدن خون پاک شهدای ایران و عراق که جرمی جز قلع و قمع داعش، این دست پرورده آمریکا نداشته اند، اتّحاد و وحدتی آسمانی بین دو ملت ایران و عراق رقم خورد که تا قیامت، ناگسستنی است و از این پس، جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکان فرو رود و دستان پلیدشان را که آغشته به خون بی گناهان و مظلومان عالم می‌باشد، از منطقه قطع خواهند نمود.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات بار دیگر با شهداء پیمان می‌بندند که با برافراشته نگه داشتن بیرق شهادت سرخ حسینی (ع) تا سرنگونی پرچم کفر، الحاد و نفاق آنی از مبارزه بی امان در جهاد فی سبیل الله غفلت نخواهند ورزید و تروریست‌های ددمنش آمریکایی را به سزای عملشان خواهند رساند.

شهادت آن اسوه خط اول جهاد و مقاومت اسلامی، به همراه مجاهد بزرگ اسلام، آقای ابومهدی المهندس و همراهان عظیم الشان ایشان را خدمت آقا امام زمان ارواحنا فداه، نایب برحقش امام المسلمین، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معظّم و معزز آن شهیدان سرافراز، عموم مسلمانان و آزادی خواهان جهان، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و از پیشگاه رب الشهداء برای آن مجاهدان نام آور، علو درجات واسعه و برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

هرچند فقدان آن عزیز سربلند آتش سوزان بر جان و جگرمان افکنده است، اما دشمن بداند جای حاج قاسم سلیمانی‌ها خالی نخواهد ماند و سرداران سرافراز جبهه مقاومت جای آن شهیدان بزرگوار را پر نموده، راه آن شهید سعید را استمرار خواهند بخشید.

وزیر و همرزمان آن شهیدان در وزارت اطلاعات.

امیر خانزادی: شهادت سردار سلیمانی چهره آمریکای تروریست را منفورتر از گذشته کرد

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با صدور پیامی شهادت این اسوه اخلاق و مبارزه را به فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ملت قهرمان و خانواده معزز، فرماندهی محترم سپاه تسلیت گفت.

به نوشته مهر،‌ متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت پاداش ارزشمند مردانی است که حیات خویش را وقف اهداف بزرگ الهی و نجات جامعه بشری  و استقرار عدالت در روی زمین  می نمایند و نظام مقدس جمهوری اسلامی خاستگاه چنین مردانی است که در راه مبارزه با تروریسم جهانی، کفر و الحاد شیطانی و بی عدالتی، شهادت را آرزوی خویش قرار داده و این مدال لیاقت را نشانه قبولی تلاش ها و مجاهدت های خود در راه خداوند متعال می دانند.

بدون شک سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی کاملی از مجاهدت هوشمندانه و ایثار عارفانه بود که با بصیرت  عمیق و درک صحیحی از شرایط و بحرانها در مسیر گسترش حق و عدالت و دفاع از اسلام حقیقی قیام کرد و در این راه با تبعیت  خالصانه از رهبر و امام خویش از هیچ کوششی دریغ نکرد تا جایی که امروز در سرتاسر جهان ایشان را به عنوان سردار مقابله با ظلم جبهه  استکبار جهانی و دفاع از مظلومان و مستضعفان می شناسند.

سرداری که در سایه قدرت مدیریت مبتنی بر بصیرت دینی و انقلابی، با هدایت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و تبیین و گسترش فرهنگ مقاومت، امید رهایی از ظلم  و شکست استکبار جهانی را در منطقه و جهان زنده کرد. مجاهد نستوهی که با حضور  عملی در صحنه مبارزه با دشمنان این نظام مقدس، واژه ترس را در قاموس رزمندگان اسلام بی معنی نمود و شجاعت را به شیواترین واژه ها معنی بخشید.

شهادت این سردار بزرگ و فرمانده قدرتمند چهره آمریکای تروریست و جنایتکار را منفورتر از قبل گردانیده و نفرت ملت های آزادی خواه  منطقه و جهان در تقابل با این اقدام تروریستی و خطای راهبردی دولت تروریست و تروریست پرور امریکا قطعا حذف این لکه ننگ را از منطقه در پی خواهد شد.

بدیهی است که جبهه مقاومت انتقام خون این سردار فداکار ایران اسلامی را به سخت ترین وجه خواهد گرفت و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته به فرمان فرماندهی معظم کل قوا آمادگی خود را در این مسیر اعلام می نماید.

از طرف خود و همکارانم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهادت این اسوه اخلاق و مبارزه را به فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ملت قهرمان و خانواده معزز، فرماندهی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان گرانقدر ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و همنشینی روح مطهر ایشان را با سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و شهدای کربلا مسئلت می نمایم.

دریادار حسین خانزادی

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش

سرلشکر صفوی: اقدام تروریستی آمریکا نمی‌تواند خللی در راهبرد جهاد و مقاومت اسلامی ایجاد کند

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با اشاره به شهادت قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، تصریح کرد: یقیناً اقدام تروریستی جنایتکاران آمریکایی نمی‌تواند خللی در راهبرد جهاد و مقاومت اسلامی ایجاد کند و این اقدام نشان از ضعف و شکست‌های مکرر سیاست‌های آمریکا در منطقه، خصوصاً در جبهه مقاومت دارد و چهره تروریستی رئیس جمهور آمریکا و پنتاگون را برای همه ملت‌های جهان آشکارتر ساخت.

بنا بر گزارش مهر،‌ متن پیام سرلشکر سید یحیی صفوی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

شهادت پاداش تلاش‌های بی وقفه و مجاهدت‌های شجاعانه و مخلصانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جهاد با دشمنان اسلام خصوصا استکبار جهانی به رهبری آمریکا بود؛ پس از  مجاهدت‌های حدود ۴۰ ساله ایشان در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت بین الملل به‌عنوان فرمانده بین الملل مقاومت، جز شهادت پاداشی را نمی‌توان برای اخلاص و شجاعت این مجاهد و فرمانده خستگی ناپذیر تصور کرد.

یقیناً اقدام تروریستی جنایتکاران آمریکایی نمی‌تواند خللی در راهبرد جهاد و مقاومت اسلامی ایجاد کند و این اقدام نشان از ضعف و شکست‌های مکرر سیاست‌های آمریکا در منطقه، خصوصاً در جبهه مقاومت دارد و چهره تروریستی رئیس جمهور آمریکا و پنتاگون را برای همه ملت‌های جهان آشکارتر ساخت.

خون پاک این شهید خواب راحت نیروهای آمریکا در منطقه را آشفته خواهد کرد و ان شاءالله ثمره خون و روح مطهر این شهید، شکست راهبردی آمریکا در غرب آسیا و خروج آمریکا از کشورهای اسلامی منطقه، افغانستان، عراق و سوریه را تسریع خواهد کرد.

محبوبیت و مقبولیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد مختلف و اقشار جامعه و ملت عزیز ایران و از سوی دیگر در بین جوانان کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه، نوید بخش پیروزی‌های بزرگ و قطعی جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود.

اینجانب شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت مجاهد بزرگ اسلام حاج ابومهدی مهندس را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم‌الشان  انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و ملت بزرگ ایران، نیروهای مسلح و هم‌رزمان ایشان در ایران و منطقه و خصوصاً به خانواده  عزیز و ارزشمند این شهیدان عالی‌مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک دوستداران و مجاهدان جبهه مقاومت در سرتاسر جهان این اقدام جنایتکارانه را بی پاسخ نخواهند گذاشت.»

امیر سیاری: خون پاک سردار سلیمانی طومار تروریست‌ها را درهم می‌پیچد

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم؛

مَنْ یقاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْراً عَظِیماً( نساء-۷۴)

(و هر کس در راه خدا بجنگد و کشته یا پیروز شود، به زودی پاداشی بزرگ به او خواهیم داد.)

شهادت سردار سرافراز اسلام و مجاهد نستوه سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور نیروی قدس، امت اسلامی را عزادار کرد، این شهید والامقام مزد ایثار و تلاش‌های خود پس از یک عمر مجاهدت در راه احیای ارزش های الهی، مبارزه با دشمنان اسلام و ایثار و حضور موثر در جبهه مقاومت را دریافت کرد و شهادت _آرزوی دیرین خود_ را سرافرازانه در آغوش کشید.

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که موجب رسوایی بیش از پیش دشمنان شده و چهره پلید آنان را نمایان‌تر کرد، قطعاً، موجب وحدت دنیای اسلام، تقویت جبهه مقاومت و افزایش انگیزه رزمندگان اسلام در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی خواهد شد و قطره قطره خون پاک این شهید والامقام و دیگر شهدای ترور به اقیانوس عظیمی تبدیل شده و طومار جنایتکاران، تروریست‌ها و حامیان ددمنش آن‌ها را در هم خواهد پیچید.

اینجانب با اعلام این‌که راه پر افتخار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با قدرت ادامه خواهد داشت،  شهادت این سردار سرافراز ایران اسلامی را به محضر فرماندهی معظم کل قواحضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) ، آحاد ملت شریف ایران و تمام آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.