کد خبر: ۲۸۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۳۲

هشدار جدی فرمانده کل سپاه به دشمنان: دست از شیطنت علیه ایران برندارید، منافعتان را به آتش می‌کشیم/شما را تعقیب می‌کنیم، می‌یابیم و انتقام می‌گیریم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاموش کردن فتنه‌ها سند وفاداری مردم است، گفت: به دشمنان می‌گوییم اگر دست از شیطنت برندارند منافعشان را به آتش می‌کشیم.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست صمیمی با رزمندگان، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار کرد: رزمندگان امنیت این سرزمین نشانه‌های بصیرت و سمبل غیرت و برپا نگه‌دارنده قائم‌های نظام هستند و نمی‌گذارند پرچم امامت و ولایت بر زمین افتد.

وی افزود: امروز دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و دیدار با جانبازان که استوانه‌های محکم صبر هستند را شعف فضیلت و عنایت از طرف خداوند می‌دانم که امروز امکان تشرف نزد خانواده‌های معظم شهدا را پیدا کردیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر همین اندازه جمعیت در کنار ائمه اطهار بودند آن ماجراهای غم‌انگیز هرگز در صدر اسلام به وقوع نمی‌پیوست، گفت: حضور شما در این فضا یک جهاد بزرگ است زیرا وقتی شما هستید دشمن می‌هراسد و دور می‌شود.این ۴۱ سال به قوت حضور شما که الهام‌یافته از تبعیت ولی امر مسلمین است هر فتنه و جنگی سرد و خاموش شد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن که می‌فرماید اگر غافل شوید دشمن هجوم می‌آورد، ادامه داد: بیداری و ایستادگی در برابر دشمن رمز عزت، جاودانگی و بقای ما است، شما آرامش‌بخش مردم و ناامیدکننده دشمن هستید که برای این ملت عزت، سرافرازی، امنیت و آرامش می‌آورید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده است گفت: هیچ کشوری به‌اندازه ایران در طول تاریخ بشر و در روی کره خاکی در معرض تهاجمات سنگین شیاطین بزرگ و کوچک نبوده است اما ملت ایران با ایستادگی خود و با شرف و آبرومندی از همه مشکلات عبور کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه مردم ایران در شکستن دشمن و ناکار کردن آن‌ها هنرمند هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب در میدان نبرد جهانی شجاعانه ایستاده و مردم ایشان را مانند نگین در حلقه انگشتری مهر خود می‌گیرند و با هم قله‌ها را فتح می‌کنند.

وی تأکید کرد: تا پیروزی فاصله‌ای نداریم، به خیمه دشمن نزدیک هستیم، آن‌ها در حال عقب‌نشینی هستند و در حین عقب‌نشینی این فتنه‌ها را به پا می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دشمن فکر می‌کند با فشار اقتصادی می‌تواند ملت ایران را به تسلیم وادارد اما هرچه بیشتر فشار وارد کند مردم مستحکم‌تر می‌ایستند.

سردار سلامی با بیان اینکه همه انبیا الهی آرزوی برقراری حکومت و نظام اسلامی را داشتند، اذعان کرد: امروز این آرزو تحقق‌یافته و همه‌جا پرچم عاشورا در اهتزاز است.

وی با بیان اینکه خاموش کردن فتنه‌ها سند وفاداری مردم است، خاطرنشان کرد: اگر دشمنان دست از شیطنت برندارند منافعشان را به آتش می‌کشیم و به آن‌ها می‌گوییم که شما را تعقیب می‌کنیم، می‌یابیم و انتقام می‌گیریم.

روایت مقام بلندپایه سپاه از تجهیزات دفاعی بومی کشور

همچنین به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دومین روز همایش سراسری فرماندهان و مسئولین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه اگر اقدامات ۳۰ ساله قرارگاه نبود امروز شاهد تحریم‌های گسترده‌تری در حوزه‌های گوناگون صنعت، معدن، انرژی و اقتصاد بودیم ،گفت: با مجاهدتهای صورت گرفته در قرارگاه امروز بسیاری از تحریمهای ظالمانه نه تنها بی اثر بلکه به فرصتی برای رشد و شکوفایی توان و ظرفیت داخلی مبدل شده است.

وی با اشاره به  روند ارتقای  توانمندی در عرصه‌های ماموریتی نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: در شروع اقدامات مربوط به حوزه هوافضا شامل حوزه‌های موشکی و پدافندی، با چالش ها و موضوعاتی مواجه بودیم که در ابتدا تصور می شد اهداف پیش‌بینی شده دست نیافتنی هستند اما به فضل الهی با باور توانستن و تکیه به ظرفیت های بی بدیل دانش و انگیزه جوانان انقلابی ایران اسلامی از همه آنها عبور کردیم و به قله‌ها رسیدیم ؛ این الگویی است که می‌تواند به عنوان یک روش موفق در دیگر عرصه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه  تکنولوژی‌روز دنیا در بسیاری از عرصه ها امروز به دست توانمند فرزندان ملت ایران  بومی‌سازی شده‌ است ، گفت: سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی که امروز در کشورمان تولید می‌شوند و ما را در زمره کشورهای برتر دنیا قرار داده اند کاملا بومی هستند .

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تاکید کرد : با برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی و الگوی الهام بخش دوران دفاع مقدس می توان در حوزه اقتصاد و دیگر عرصه‌ها نیز موفق بود  و بر مشکلات غلبه کرد.