کد خبر: ۲۷۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۱۲

قیمت خودرو در بازار امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸ / پژو ۲۰۶ یک میلیون ارزان شد +جدول

امروز پژو پارس و پژو ۲۰۶ با کاهش قیمت روبرو هستند. در این بین سمند و رانا سر جایشان محکم ایستاده‌اند. طوری که قیمت روز سمند LX همچنان روی ۷۳ میلیون تومان ایستاده و حدود هفت میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. سمند EF۷ هم وضعیت مشابهی دارد و مثل روز‌های گذشته با قیمت ۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پراید ۱۱۱ امروز مثل روز‌های گذشته حدود ۴۷ میلیون تومان فروخته می‌شود و هشت میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد.

امروز پژو پارس و پژو ۲۰۶ با کاهش قیمت روبرو هستند. در این بین سمند و رانا سر جایشان محکم ایستاده‌اند. طوری که قیمت روز سمند LX همچنان روی ۷۳ میلیون تومان ایستاده و حدود هفت میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. سمند EF۷ هم وضعیت مشابهی دارد و مثل روز‌های گذشته با قیمت ۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پراید ۱۱۱ امروز مثل روز‌های گذشته حدود ۴۷ میلیون تومان فروخته می‌شود و هشت میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ آخرین هفته شهریورماه برای بازار خودرو با آرامش نسبی آغاز شده. در بین محصولات ایران خودرو قیمت پژو پارس و پژو ۲۰۶ پایین آمده و دنا و پژو ۴۰۵ کمی گران شده‌اند. محصولات سایپا عموما روند کاهشی دارند، اما پراید از این قاعده مستثنی است. امروز انواع MVM از سری محصولات مدیران خودرو سر جایشان ثابت ایستاده‌اند و جک S۳ از سری محصولات کرمان موتور کمی ارزان شده است.  
 
قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸
 
به نوشته فرارو امروز محصولات ایران خودرو رفتار دوگانه‌ای دارند. بعضی مثل دنا و پژو ۴۰۵ با کمی افزایش قیمت به استقبال هفته آخر شهریور آمده‌اند و بعضی مثل پژو پارس و پژو ۲۰۶ با کاهش قیمت روبرو هستند. در این بین سمند و رانا سر جایشان محکم ایستاده‌اند. طوری که قیمت روز سمند LX همچنان روی ۷۳ میلیون تومان ایستاده و حدود هفت میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. سمند EF۷ هم وضعیت مشابهی دارد و مثل روز‌های گذشته با قیمت ۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.  

پژو ۲۰۶ امروز حدود یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده است. طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۷۸ میلیون تومان به ۷۷ میلیون تومان کاهش قیمت پیدا کرده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ وضعیت مشابهی دارد و با کاهش یک میلیونی به ۹۲ میلیون  و ۵۰۰ هزار تومان رسیده. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار پا را فراتر گذاشته و کاهش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. طوری که قیمت این محصول در بازار با کاهش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به حدود ۹۲ میلیون تومان رسیده است.  

امروز پژو ۴۰۵ رفتار نسبتا متفاوتی در بین محصولات ایران خودرو دارد. با اینکه پژو ۴۰۵ GLX بنزینی یا تک‌سوز در بازار ثابت مانده و همچنان ۷۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی روبرو است و تا ۷۵ میلیون تومان بالا رفته. این مورد باعث شده اختلاف قیمت این محصول با کارخانه به ۱۰ میلیون تومان برسد. با این همه پژو ۴۰۵ SLX در بازار سر جایش ثابت مانده و همچنان با قیمت ۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.  

رانا امروز تغییر قیمتی نسبت به هفته گذشته ندارد. این محصول ایران خودرو همچنان در بازار حدود ۹ میلیون گران‌تر از قیمت مصوب کارخانه، یعنی ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل پژو پارس بیشترین کاهش قیمت را در بین محصولات سایپا رقم زده است. طوری که پژو پارس امروز در بازار حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده است و با قیمت ۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.  

دنا معمولی تیپ ۲ امروز تنها تغییر قیمت را بین انواع دنا به نام خود ثبت کرده است. قیمت دنا معمولی تیپ ۲ امروز در ادامه روند روز‌های قبل یک میلیون تومان بالا رفته و به ۱۱۲ میلیون تومان رسیده است. با این وجود دیگر انواع دنا از سری محصولات ایران خودرو تغییر قیمت پیدا نکرده‌اند. طوری که دنا پلاس تیپ ۱ همچنان ۱۱۹ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود و این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه برای آن ۱۱۱ میلیون تومان اعلام شده است. دنا پلاس با موتور توربوشارژ هم در بازار روی ۱۶۷ میلیون تومان ایستاده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان
۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۸۰,۷۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۹۱,۵۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۹۲,۵۰۰,۰۰۰
۹۳,۵۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۹۳,۲۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۷۶,۵۰۰,۰۰۰
۷۶,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۱,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۱۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۶۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۷,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30 تیپ 2
۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰
۷۶,۵۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸
 
محصولات سایپا امروز روند کاهشی به خود گرفته‌اند. قیمت تیبا صندوق‌دار امروز ۵۰۰ هزار تومان دیگر ارزش خود را از دست داده و به ۴۹ میلیون تومان رسیده است. تیبا ۲ هم وضعیت مشابهی دارد و با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی امروز روی ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ایستاده. ساینا با اینکه در بازار کمتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود، همچنان به کاهش قیمت خود ادامه می‌دهد. سایپا این محصول را ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده و در بازار حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزان‌تر فروخته می‌شود. به خصوص که امروز حدود ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۵۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. 
 
قیمت روز پراید امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸
 
پراید امروز نسبت به روز‌های گذشته تفاوت چندانی ندارد. طوری که پراید همچنان در بازار با قیمت ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که تقریبا پنج میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. پراید هاچ‌بک وضعیت مشابهی در بازار دارد. سایپا ۱۱۱ امروز مثل روز‌های گذشته حدود ۴۷ میلیون تومان فروخته می‌شود و هشت میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد. در طرف مقابل پراید وانت یا سایپا ۱۵۱ با کاهش قیمت ناچیز در حد ۲۰۰ هزار تومان به رقم ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. اختلاف خود با قیمت مصوب کارخانه را کمتر کرده.

قیمت روز محصولات سایپا امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۴۷,۰۰۰,۰۰۰
۴۷,۰۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۲,۳۰۰,۰۰۰
۴۲,۳۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۲,۶۰۰,۰۰۰
۴۲,۸۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۴۹,۰۰۰,۰۰۰
۴۹,۵۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۵۴,۶۰۰,۰۰۰
۵۴,۹۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۵۴,۷۰۰,۰۰۰
۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰

 

قیمت محصولات کرمان موتور امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸
 
قیمت انواع جک از سری محصولات کرمان موتور تغییر چندانی نسبت به هفته قبل ندارد. تنها تغییر امروز به نام جک S۳ ثبت شده که با کاهش یک میلیون تومانی به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است. این محصول در بازار حدود ۲۵ میلیون تومان کمتر از آنچیزی که کارخانه قیمت‌گذاری می‌کند، خرید و فروش می‌شود. این مورد عجیب درباره دیگر انواع جک هم صادق است. مثلا جک J۴ در بازار مثل روز‌های گذشته ۱۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و تقریبا ۱۰ میلیون تومان کمتر از قیمت مصوب کارخانه است. اختلاف قیمت بازار و کارخانه در بین محصولات کرمان موتور، برای جک S۵ به اوج خود می‌رسد. با اینکه کرمان موتور قیمت این محصول را ۳۰۱ میلیون تومان در نظر گرفته، با این وجود می‌توان با ۳۸ میلیون تومان هزینه کمتر و بودجه ۲۶۳ میلیونی، آن را از بازار خرید. 

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۶,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۲۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۲۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۱,۰۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸
 
قیمت انواع MVM از سری محصولات مدیران خودرو تغییر خاصی نسبت به روز‌های قبل ندارد. قیمت MVM X۳۳ در بازار همچنان مثل روز گذشته ۲۰۵ میلیون تومان است و تقریبا ۳۱ میلیون تومان کمتر از قیمت کارخانه فروخته می‌شود. باید توجه داشته باشید که کارخانه مدیران خودرو قیمت محصولات خود را بالاتر از آنچه که در بازار خرید و فروش می‌شود در نظر می‌گیرد. این مورد محدود به MVM X۳۳ نیست. دیگر محصولات هم وضعیت مشابهی دارند.  MVM X۲۲ اتوماتیک در بازار ۱۷۴ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما کارخانه روی رقم ۱۹۵ میلیون تومان اصرار می‌کند. اختلاف قیمت بازار و کارخانه برای MVM X۲۲ دنده‌ای بیشتر است. طوری که می‌توان این ماشین را در بازار حدود ۱۴۴ میلیون تومان به صورت نقدی خرید، اما کارخانه آن را ۱۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌فروشد. همچنین MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار ۱۱۵ میلیون تومان است و با این حال کارخانه قیمت آن را ۱۴۰ میلیون در نظر می‌گیرد.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده‌ای
۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک
۱۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۳۳
۲۰۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰