کد خبر: ۲۷۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۴

پناهیان: نگذارید پول به جیب صهیونیست‌ها برود

مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر قوه قضائیه مدیرانی را که با تصمیم نگرفتن یا بد تصمیم گرفتن کشور را می‌خوابانند مواخذه کند، دیگر دعوای سیاسی نخواهیم داشت و بی‌عرضه‌ها روی کار نمی‌آیند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان:

نه‌تنها کارمندان کشورهای در حال توسعه بلکه کارمندان مرفه نظام‌های سرمایه‌داری هم مستضعف هستند ولو دانشمند و نخبه و بسیار مرفه باشند؛ جامعه ما به‌جایی رسیده است که خانواده‌ها خواستگار کارمند را ترجیح می‌دهند به‌جای اینکه بگویند مگر عرضه کار نداشتی که کارمند شدی؟؛ این یعنی شاخصی برای اینکه می‌خواهیم مستضعف باقی بمانیم.

امروز وقتی به جوانان می‌گویم بروید دنبال پول درآوردن، با عصبانیت مرا به تئوریزه کردن نظام سرمایه‌داری متهم می‌کنند، در حالی که من می‌خواهم همه پول و سرمایه دنیا دست کارتل‌ها و تراست‌ها نباشد و ثروت بین مردم تقسیم شود؛ مردم باید عرضه داشته باشند پول‌ها را جمع کنند تا به جیب صهیونیست‌ها نرود.

پرطرفدارترین رشته در میان صهیونیست‌ها اقتصاد است ولی ما بیشتر سراغ فناوری‌ها می‌رویم و توجه نداریم پول این فناوری را چه کسی در می‌آورد؟؛ حق نداریم هیات راه بیندازیم بدون پیش‌بینی صندوق قرض‌الحسنه اعضا، حق نداریم از نظر اقتصادی گدا باشیم. چه کسی گفته مردم پول ندارند و نمی‌توانند سرمایه گذاری کنند؟ اگر پول ندارند رابطه و اعتماد که دارند؛ وقتی امام می‌فرمایند «ما می‌توانیم» منظور مردم است نه دولت.

وقتی پول‌های خود را خرده خرده در بانک می‌گذاریم و همه در تهران جمع می‌شود و انباشت ثروت صورت می‌گیرد، چطور انتظار داریم رانت و فساد ایجاد نشود؟/فارس