کد خبر: ۲۷۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۲

بادامکی: پرسپولیس از رقیبانش هماهنگ‌تر است

 حسین بادامکی گفت: بهتر است کسانی مدیر تیم باشند که جایگاه تیم را بدانند و کاربلد باشند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم پرسپولیس و آمادگی شاگردان کالدرون برای آغاز لیگ نوزدهم اظهار کرد: درست است کادرفنی تغییر پیدا کرده، اما پرسپولیس شرایط خوبی دارد و با اضافه کردن چند بازیکن شاکله اصلی تیمش را حفظ کرده و از هماهنگی خوبی برخوردار است که این مهم می‌تواند یک شروع خوب را برای پرسپولیس رقم بزند. از سوی دیگر رقیبان نیز اقدام به جذب یاران خیلی خوبی کرده‌اند.

او با اشاره به نخستین دیدار پرسپولیس با پارس جنوبی جم افزود: امیدوارم پرسپولیس استارت خوبی بزند، هرچند پارس جنوبی تیم خوبی است. اگر هم پرسپولیس پیروز نشود، فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی رخ دهد. نباید با انتقاد غیرمنصافه، خودمان به خودمان ضربه بزنیم، چرا که ۲۹ هفته دیگر هم‌چنان وجود دارد و تمام تیم‌ها فرصت دارند نتایج‌ را جبران کنند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره قرعه پرسپولیس و رقابت با تیم‌های مدعی در هفته‌های ابتدای لیگ برتر خاطرنشان کرد: قرعه خوب و بد وجود ندارد. پرسپولیس بالاخره باید با تمام این تیم‌ها بازی کند. چه ابتدای لیگ باشد چه در هفته‌های پایانی. پرسپولیس به دلیل این که اسکلت سال گذشته را حفظ کرده، از لحاظ هماهنگی از سایر تیم‌ها جلوتر است. بازیکنانی هم که اضافه شده‌اند، سابقه بازی در پرسپولیس را دارند. هماهنگی که میان بازیکنان وجود دارد، کار را برای هر مربی آسان می‌کند و می‌تواند به راحتی تفکراتش را در تیم پیاده کند. تیمی که قهرمانی می‌خواهد، مهم نیست با چه رقیبی در چه هفته‌ای بازی کند. باید از ابتدای لیگ آماده باشد و شرایط خوبی ایجاد کند.

بادامکی در پاسخ به این سوال که در صورت نتیجه‌ نگرفتن احتمالی پرسپولیس در هفته‌های آغازین، آیا هواداران از کالدرون حمایت خواهند کرد؟ گفت: اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد و هواداران از کالدرون حمایت نکرده و به تشویق برانکو بپردازند، فقط پرسپولیس ضرر خواهد کرد. هر زمانی که هواداران از تیم حمایت کردند، پرسپولیس هم شرایط خوبی را پشت‌سر گذاشته است. همان‌طور که هواداران در لیگ پانزدهم از تیم قعرنشین برانکو حمایت کردند. هواداران به کادرفنی باید فرصت دهند. تیم خوبی داریم و نتایج خوبی هم خواهیم گرفت.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات در قیاس با رقیبانش عنوان کرد: امیری و احمدزاده تا دو سال گذشته در پرسپولیس بازی می‌کردند. پرسپولیس یک مهاجم کم داشت که با اضافه شدن جونیور، باید ببینیم وی چگونه عمل خواهدکرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از زوج جدید خط دفاعی پرسپولیس، با توجه به اضافه شدن کنعانی‌زادگان تصریح کرد: این بستگی به نظر مربی دارد. سیدجلال بازیکن بزرگی است و اگر شرایط خوبی داشته باشد، حتما به میدان می‌رود. قطعا حضور سیدجلال به پرسپولیس کمک می‌کند. اضافه شدن یک بازیکن جدید، دلیل نمی‌شود بازیکنان بزرگ تیم را نادیده بگیریم یا به آن‌ها کم‌توجهی کنیم. سیدجلال بازیکن ثابت شده‌ای است، اما با وجود بازی‌های زیاد و پرفشار، وجود بازیکنان دیگر به تیم خیلی کمک خواهدکرد.

بادامکی درباره عملکرد مدیریت پرسپولیس و ایرج عرب بیان کرد: به فردی که تازه منصوب شده، باید زمان برای ارائه عملکرد داده شود. به خصوص در پرسپولیس که همه چیز زیر ذره‌بین قرار دارد و کوچک‌ترین کارها و رفتارها هم دیده می‌شود. از همین رو باید به مدیریت پرسپولیس هم زمان داد. باید خودمان را جای فرد قرار دهیم که ببینیم در آن موقعیت چه اقداماتی می‌توانسته انجام دهد. کسی باید مدیرعامل پرسپولیس باشد که در تمام امور کار بلد و صاحب‌نظر باشد. مردم از تیمی که سه دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده، توقعات زیادی دارند. با توجه به تغییر کادرفنی، مدیریت نقش مهمی در نقل و انتقالات داشته است. این طبیعی است که برخی هواداران بخواهند بازیکنی به تیم‌شان بیاید یا بازیکن خاصی جدا شود. از شرایط تیم به خوبی آگاهی ندارم، اما اگر می‌توانستند بازیکن بهتری جذب کنند و نکردند، قطعا کوتاهی صورت گرفته است.

او در رابطه با این که آیا هیات مدیره باشگاه باید از پیشکسوتان همان باشگاه شکل گیرد، گفت: مدیری باید منصوب شود که عملکرد خوبی داشته‌ باشد و مشکلی از مشکلات پرسپولیس حل کند، حالا این مدیر خوب ممکن است از پیشکسوتان باشد یا از چرخه صنعت و اقتصاد. اهمیتی ندارد مدیر از کجا آمده، مهم این است که عملکرد خوبی داشته باشد.

بادامکی در مورد شائیه حمایت علی پروین از رضا درویش، مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: نظرات متفاوت است. کسانی باید برای مدیریت پرسپولیس انتخاب شوند که جایگاه این تیم را بدانند و کار بلد باشند.

وی افزود: در چند سال اخیر پرسپولیس به دلیل ثبات نتیجه گرفته است. ثابت شده که اگر در هر پستی ثبات به وجود آید، برنامه‌ریزی نیز پشت‌سر آن خواهد آمد. درست است که مدیریت در این سال‌ها تغییرات زیادی داشته، اما ثبات کادرفنی که مهم‌ترین رکن باشگاه است، باعث نتیجه گرفتن شده است. در حال حاضر نیز به همین شکل است.