کد خبر: ۲۶۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۱

قیمت میوه‌های تابستانی در بازار

با ورود انواع میوه‌های بهاری از جمله آلو، آلبالو، زردآلو، انگور، شلیل، شبرنگ، گیلاس و سیب گلاب به میادین میوه و تره بار همزمان با آخرین روز‌های فصل بهار، تنوع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ همزمان با ورود میوه‌های جدید به میادین میوه و تره بار، قیمت ۱۵ قلم میوه در میادین کاهش یافت و متوسط اختلاف قیمت میوه در میادین با میانگین سطح شهر به ۴۰ درصد رسید.

براساس این گزارش، هر کیلوگرم آلو ۶۹۰۰ تومان، آلبالو ۱۲ هزار تومان، زردآلو ۱۲۵۰۰ تومان، انگور یاقوتی ۶۹۰۰ تومان، شلیل و شبرنگ ۸۴۰۰ تومان، گیلاس قرمز و سیاه ۱۳۵۰۰ تومان، گیلاس صورتی و عسلی ۸۹۰۰ تومان و سیب گلاب ۱۱ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

از جمله میوه‌هایی که قیمت آن‌ها در نرخنامه جدید نسبت به نرخنامه قبلی کاهش یافته است، می‌توان به انواع پرتقال که با ۴۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۵۵۰۰ تومان و انواع سیب که با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۶۹۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار نرخگذاری شده است، اشاره کرد.

گفتنی است، گوجه سبز دور شهری با ۱۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۱۰۲۰۰ تومان، موز با ۶۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۱۰۹۰۰ تومان، هلو با ۵۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۷۹۰۰ تومان و هندوانه با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۲ هزار تومان از جمله میوه‌های دیگری هستند که از قیمت آن‌ها در میادین میوه و تره بار کاسته شده است./میزان