کد خبر: ۲۶۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۵

آخرین وضعیت اکران فیلم دختر شیطان در قم

مدیر اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد قم گفت: اظهار نظرها در خصوص مخالفت با اکران فیلم "دخترشیطان" در قم کذب محض است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ محمدکاظم رضوانی مخالفت با اکران فیلم "دخترشیطان" در قم را کذب محض دانست و عنوان کرد: طبق بخشنامه جدید وزارت ارشاد، بناشده است تا برای اکران هر فیلمی، پروانه نمایش فیلم برای استان صادر و توسط سازمان سینمایی ارسال شود.

وی افزود: برای فیلم "دخترشیطان" هنوز این روال طی نشده است و سازمان سینمایی تا این لحظه پروانه نمایش این فیلم را برای استان قم ارسال نکرده است و بر همین اساس سینماداران قم نیز درخواستی برای اکران نداشته‌اند.

مدیر اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد قم بیان کرد: این حق برای هر استانی وجود دارد که متناسب با فرهنگ، اقلیم و شرایط، با اکران فیلمی موافقت بکند یا آنکه اجازه اکران آن فیلم را ندهد.

وی ادامه داد: در مورد فیلم دختر شیطان نیز این شرایط وجود دارد و پس از اینکه سازمان سینمایی پروانه نمایش این فیلم را برای استان ارسال کند و سینماداران نیز برای اکران درخواست بدهند، این فیلم مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای اکران، نظر نهایی داده می‌شود ولی هنوز اصلاً این فیلم به آن مرحله نرسیده است و اظهار نظرها در خصوص مخالفت با اکران این فیلم در قم توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کذب محض است./ایسنا