کد خبر: ۲۶۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۴

نماینده آمل: مراقب جمشید بسم‌الله‌ها باشید

«عزت‌الله یوسفیان ملا»، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: نقش دولت در بازار ارز تنها باید حاکمیتی باشد نه تصدی‌گری. به عبارتی دولت در بازار ارز نباید به صورتی مداخله داشته باشد که مجدد اشخاصی، چون جمشید بسم‌الله در بازار ایجاد کند.:

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ «عزت‌الله یوسفیان ملا»، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: باید منتظر ماند تا عملکرد بازار متشکل ارزی دقیق و شفاف مشاهده شود. اگر قصد از راه‌اندازی این بازار تنها ساماندهی بازار ارز باشد بسیار عملکرد مطلوبی است، اما اگر نیت از تشکیل این بازار دخالت در تعیین نرخ ارز است، بدون شک تبعات منفی به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اقتصاد به هیچ عنوان تصدی‌گری را نمی‌پذیرد، تصریح کرد: دولت هیچ وقت تاجر و فروشنده و تولیدکننده خوبی نبوده و این یک واقعیت است که باید پذیرفت. دولت تنها می‌تواند نقش حاکمیتی داشته باشد، به عبارتی برنامه تدوین کرده و از برنامه‌های تولیدی کشور با تخصیص وام حمایت و پشتیبانی کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: نقش دولت در بازار ارز تنها باید حاکمیتی باشد نه تصدی‌گری. به عبارتی دولت در بازار ارز نباید به صورتی مداخله داشته باشد که مجدد اشخاصی، چون جمشید بسم‌الله در بازار ایجاد کند./تابناک