کد خبر: ۲۶۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۴

بحرین: توان مقابله با تمامی تهدیدات را داریم

پادشاه بحرین تاکید کرد، منامه آماده بوده و کاملاً توان مقابله با تمامی تهدیدات علیه امنیت و ثبات خود را داشته و از تمامی امکانات خود برای حفظ امنیت مردم بحرین استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در نشست مشترک کابینه و شورای عالی دفاعی این کشور که برای بررسی آخرین تحولات موجود در منطقه و جهان برگزار شده بود، ضمن اطمینان‌بخشی به مردم این کشور ادعا کرد: شرایط در بحرین از ثبات برخوردار بوده و میانگین رشد در کشور امیدوارکننده و خوش‌بینانه است و نیازهای آنها در تمامی شرایط تامین خواهند بود.

آل خلیفه گفت: تحولات خطرناکی که منطقه شاهد آنهاست آمادگی نظامی و امنیتی را می‌طلبد و باید هوشیار بود و بالاترین درجه احتیاط و هوشیاری را داشت.

پادشاه بحرین در ادامه به حوادث اخیر در منطقه خلیج فارس و اقدامات خرابکارانه علیه چند کشتی و حمله به ایستگاه‌های پمپاژ نفت اشاره کرده و بر موضعگیری دائم منامه در حمایت از دو کشور دوست (عربستان و امارات) برای مقابله با تروریسم و اقدامات خرابکارانه و پشتیبانی از آن دو در تمامی اقدامات جهت حفظ امنیت و ثبات‌شان تاکید کرد./ایسنا