کد خبر: ۲۵۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۵

روحانی: لوازم اساسی منزل در اختیار سیل زدگان قرار گیرد

رئیس جمهور گفت: تلاش خواهیم کرد در شرایط کنونی به جای کمک های مالی لوازم اساسی منازل تهیه و در اختیار سیل زدگان قرار گیرد.تلاش می کنیم تا هر چه سریعتر خانه‌ سازی در مناطق سیل زده آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رئیس جمهوری گفت: تلاش خواهیم کرد در شرایط کنونی به جای کمک های مالی لوازم اساسی منازل تهیه و در اختیار سیل زدگان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر شنبه در جمع مردم سیلزده بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر اظهار داشت: تلاش می کنیم تا هر چه سریعتر خانه‌ سازی در مناطق سیل زده آغاز شود.

وی افزود: دولت با همکاری مردم، ارتش، سپاه و دیگر ارگان‌ها مرتبط خسارت‌های ناشی از سیل را جبران خواهد کرد.

رئیس جمهوری با بیان اینکه همه فکر و تلاش رهبری بازسازی مناطق سیل زده است است، تصریح کرد: معظم له تاکید دارند یک نفر فرمانده قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده شود و همه دستگاه‌ها و نهادها زیر نظر او عمل کنند که وزیرکشور عهده دار این مسئولیت است.

در این بازدید وزرای کشور ، جهاد کشاورزی ، اطلاعات ، رئیس بنیاد مسکن به همراه استاندار ایلام و نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهوری را همراهی می کنند.
دکتر روحانی لحظاتی پیش ماژین در جنوب شرقی استان ایلام را ترک کرد.

بخش ماژین شهرستان دره شهر در جریان سیل روزهای 11 تا 13 فروردین ماه 98 بیشترین خسارت را در استان ایلام متحمل شد و بسیاری از زیرساخت های این منطقه از بین رفت.

بر اساس ارزیابی های اولیه بیش از 10 هزار میلیارد ریال خسارت در جریان این سیل زیرساخت های ارتباطی و بخش کشاورزی استان ایلام وارد شد./ایرنا