کد خبر: ۲۳۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۴

سرانجام سامسونگ آپدیت اندروید 9 را عرضه کرد

چند روز پیش خواندیم که آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ به صورت آزمایشی ۲۴ آبان عرضه می شود. قرار بود این آپدیت با رابط کاربری One UI ارایه شود. حالا شب گذشته آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ پلاس با رابط کاربری One UI به صورت آزمایشی در کره جنوبی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حجم این آپدیت ۱.۶ گیگابایت است و تغییرات زیادی را به پرچمدار ۲۰۱۸ سامسونگ اضافه می کند.

جزییات لیست تغییرات آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ با رابط کاربری One UI به زبان کره ای است و خیلی جزییات آن مشخص نیست اما مشخص است که درباره سامسونگ دکس (Samsung Dex)، سامسونگ هلث (Samsung Health) و صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) پیشرفت هایی وجود دارد.

درباره سامسونگ دکس (Samsung DEX) پس از آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ پیشرفت ویژه قابل ذکر را می توان بدون نیاز شدن به داک عنوان کرد و حالا فقط با یک کابل USB Type C به HDMI می توانید از آن استفاده کنید.

برخی از نرم افزارهای پیش فرض نیاز به آپدیت از فروشگاه نرم افزاری اختصاصی سامسونگ یعنی گلکسی اپ را دارند. برای مثال نرم افزار Samsung Pay با طراحی جدید کارت ها را نشان می دهد و یا My file به شما کمک می کند حافظه داخلی خود را خالی کنید، شبیه به نرم افزار File گوگل.

هنوز درباره ارایه رسمی و نهایی اندروید ۹ گلکسی اس ۹ خبری منتشر نشده است.