کد خبر: ۲۱۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۳۸

توقف عرضه آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس7 سامسونگ

کاربران گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از دریافت بروزرسانی اندروید 8.0 اوریو خوشحال بودند اما به نظر می‌رسد این خوشحالی، دوام چندانی نداشته است. به بیان دقیق‌تر، در صورتی که تا به اینجای کار، آپدیت جدید اندروید را برای این دستگاه‌ها دریافت نکرده‌اید احتمالا به این زودی‌ها بروزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت نخواهید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته فرایند عرضه اندروید اوریو را برای Galaxy S7 و Galaxy A7 Edge متوقف کند تا ایرادهایی که توسط کاربران گلکسی اس 7 پس از نصب این بروزرسانی گزارش شده، به طور کامل رفع شود. سامسونگ به طور رسمی نیز بیانیه‌ای را در تایید متوقف شدن فرایند عرضه آپدیت جدید منتشر کرده است.

با وجود این، به نظر می‌رسد مشکل روشن و خاموش شدن خود به خودی، تنها در نسخه‌های بین المللی گلکسی اس 7 رد شده و نسخه‌های آمریکایی این مشکل را تجربه نکرده‌اند.

در صورتی که شما نیز پس از نصب اندروید 8.0 اوریو روی گلکسی اس 7 با مشکل ریبوت شدن خود به خودی روبرو شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم به مراکز پشتیبانی مراجعه کرده یا با مراجعه به مد ریکاوری (Recovery Mode)‌ در گوشی، بازگشت به تنظیمات کارخانه را در کنار ریست در دستورکار قرار دهید.