کد خبر: ۲۱۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۶۶

تجمع در ماهشهر برای برخورد با کودک آزاران +عکس

جمعی از شهروندان بندرماهشهر در پی انتشار خبر یک مورد کودک آزاری در شهرک طالقانی این شهرستان ، با تجمع مقابل دادگستری خواستار برخورد جدی با کودک آزاران شدند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در چند روز گذشته خبری از یک کودک آزاری منتشر شد که حاکی بود سه کودک یک خانواده درمنزل مسکونی خود در شهرک طالقانی از توابع شهرستان بندرماهشهر محبوس شده و توسط والدینشان مورد آزار و اذیت و ضرب و جرح قرار گرفته اند.



تجمع کنندگان که تعداد آنها به حدود ۳۰ نفر می رسد با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را اعلام کرده و خواهان برخورد دستگاه قضایی با عاملان این جرم مشهود و حمایت از کودکان شدند.

فرماندار بندر ماهشهر در این رابطه گفت: در جریان این کودک آزاری دستگاه قضایی با جدیت و به سرعت ورود کرد و پدر خانواده در روز اول حادثه اقرار به ارتکاب جرم کرده بود، دستگیر و راهی زندان شد.

محسن بیرانوند افزود: نامادری نیز که تحت تعقیب قرار گرفته بود روز گذشته دستگیر شد و در حال حاضر تحت قرار است.

وی در ادامه با بیان اینکه تحقیقات این پرونده در حال انجام است.

وی در پایان با درخواست از دستگاه قضایی برای برخورد قانونی و شدید با مجرمان کودک آزار عنوان کرد: دستگاه قضایی با رویکرد حمایت از کودکان حساسیت ویژه ای برای این مسئله قائل است، خوشبختانه با بررسی های انجام شده وضعیت عمومی کودکان مساعد گزارش شده است و به عمویشان که فرد کاملا مورد اعتمادی است تحویل داده شده اند.

در همین حال دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر دستگیری نامادری کودک آزار را تایید کرده و گفت : در روزهای گذشته این کودک آزاری در شهرک طالقانی بندرماهشهر به دادستانی گزارش شد که بررسی ها بیانگر کودک آزاری توسط والدین بود.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر ادامه داد: پرونده در حال تکمیل نهایی است و تا به حال حکمی در این رابطه صادر نشده است.

طبق اخبار منتشره سه دختربچه حدود 12و 9 و 6ساله در منزل شخصی خانواده در حیاط خانه حبس شده و توسط پدر و نامادری خود مورد آزار و اذیت و ضرب و جرح قرار می گرفتند ، دست دختر بزرگتر به وسیله چکش شکسته شده است که پس از اطلاع همسایه ها؛ موضوع به نیروی انتظامی و فوریت های پزشکی اطلاع داده شده و مورد پیگیری قرار گرفت.

این سه دختر بچه حاصل دو ازدواج پیشین پدر خانواده هستندکه مادر دو دختر (همسر دوم )فوت شده ومادر دخترک سوم ، پیش ازاین طلاق گرفته است.