کد خبر: ۲۰۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۵۱

۶ مزیت گلکسی اس ۹ نسبت به نوت ۸

دو گوشی گلکسی اس 9 و نوت 8 از بهترین‌های بازار هستند که می‌توان برای خرید به هر دو فکر کرد. در ادامه شش مزیت گلکسی اس 9 نسبت به نوت 8 را برایتان آورده ایم تا در صورتی که قصد خرید پرچمداران سامسونگ را دارید ، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
دو گوشی گلکسی اس 9 و نوت 8 از بهترین‌های بازار هستند که می‌توان برای خرید به هر دو فکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در ادامه شش مزیت گلکسی اس 9 نسبت به نوت 8 را برایتان آورده ایم تا در صورتی که قصد خرید پرچمداران سامسونگ را دارید ، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید



1-گلکسی اس 9 حدود 200 دلار ارزان‌تر از نوت 8 است. هرچند گلکسی اس 9 گوشی گرانی است اما قیمتش از 720 دلار شروع می‌شود در حالی که نوت 8 از 950 دلار به بالا است.

2-گلکسی اس 9 اسپیکر بهتری در مقایسه با نوت 8 دارد. صدای استریو با دو اسپیکر در اس 9 قابل قیاس با اسپیکر تَک روی نوت 8 نیست. وقتی موسیقی را با لوداسپیکر گوشی می‌دهید و یا ویدئو تماشا می‌کنید، صدای اس 9 بسیار بهتر از نوت 8 است.

3-دوربین اس 9 پیشرفته‌تر از نوت 8 است. دوربین گلکسی اس 9 مانند دوربین‌های DSLR اپارچر قابل تنظیم دارد. قابلیت سوپر اسلوموشن در اس 9 عالی است.

4-نسخه اندروید روی اس 9 اندروید اوریو / نسخه 8 است و نسخه اندروید روی نوت 8 اندروید نوقا / 7.1.1 است.

5-جانمایی بهتر حسگر اثرانگشت در اس9 بهتر از نوت 8 است. کاربر در مواقع ضروری سریعتر از این قابلیت و بدون خطا استفاده می‌کند.

6-و ششمین دلیل نیز انتخاب متنوع‌تر رنگ در اس 9 در مقایسه با نوت 8 است که کاربر قادر به خرید رنگ‌های بهتر و متنوع‌تر روی اس 9 در مقایسه با نوت 8 است.