کد خبر: ۲۰۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۹

رندرهایی از اچ تی سی U12 پلاس منتشر شدند

اچ تی سی مدل پرچمدار و نسخه پلاس آن را مثل دیگر شرکت ها همزمان با هم معرفی می کند و در حقیقت مدل پلاس می شود پرچمدار نیمه دوم هر سال آن ها که فبلت طور تر است! حالا اما بر اساس همان شایعات و رندر اولیه کم کیفیت حالا رندرهایی با کیفیت تر از اچ تی سی یو 12+ (HTC U12+) متصور شده اند و ارایه شده که دیدنش خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ همانطور که قبلا دیده بودیم، دوربین دوگانه اچ تی سی یو 12+ برخلاف اپل آیفون X و دیگر مقلدین (!) که به صورت عمودی طراحی شده است، افقی در نظر گرفته شده و وسط دستگاه است. حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیست و گویا سیستم تشخیص چهره ویژه ای نیز برای تدارک دیده نشده است. حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی این صحبت ها را تایید می کند و موضوع دیگری روی قاب پشتی جالب توجه نخواهد بود.

درباره دوربین صبحت کردیم و بد نیست بگوییم که شایعات یک دوربین 12+16 مگاپیکسلی روی قاب اصلی و یک جفت دوربین 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی اچ تی سی U12+ پیش بینی می کنند که در این رندر نیز دیده می شود.

دکمه پاور به شکل مشخصی نوار رنگی متفاوت با بدنه دارد که جذابی خاصی به دستگاه اضافه کرده است. نمایشگر کم حاشیه با نسبت نمایش 18:9 است و هنوز درباره نوع پنل آن نمی توان به قطعیت صحبت کرد اما خوشبختانه مثل اپل و دیگر مقلدین (!) بریدگی نمایشگر یا همان ناچ (Notch) ندارد!

درباره سخت افزار اچ تی سی یو 12+ باید گفت چیپست اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصات قابل انتظار این دستگاه است. اگر به دنبال قابلیت ویژه ای هستید باید بگوییم که احتمالا اچ تی سی قابلیت Edge Sense که به معنی قابل فشردن بودن قاب دور دستگاه است را معرفی خواهد کرد.