کد خبر: ۱۶۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۳

دامادها چقدر پول آرایشگاه می‌دهند؟

به گفته رییس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران تهران هزینه‌ای که برای آرایش و پیرایش داماد دریافت می‌شود بسته به انواع خدمات ارائه شده و منطقه مربوطه رقمی بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون تومان است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مصطفی گواهی اظهار کرد: برای تعیین قیمت خدمات مربوط به آرایشگاه‌ها به طور مرسوم بر اساس توافق عمل می‌شود که البته در این میان منطقه‌ای که آرایشگاه مربوطه در آن قرار گرفته از اهمیتی ویژه برخوردار است.

وی همچنین عنوان کرد: برای ارائه‌ی خدمات ممکن است هر مشتری نظرات خاص خود را داشته و سلیقه‌ای متفاوت داشته باشد به عنوان مثال فردی بخواهد برای یک روز موهای خود را پیوند بزند یا از گریم‌های حرفه‌ای استفاده کند، اما به هر صورت آنچه مشخص است آنکه در نهایت تعیین قیمت با رضایت مشتری صورت می‌گیرد.

رییس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران تهران همچنین عنوان کرد: به هر صورت آرایشگری یک هنر به شمار می‌رود که در سال ۱۳۹۳ از آن به عنوان هنر دهم نام بردند. در مورد آثار هنری نیز باید توجه داشت که به عنوان مثال یک تابلوی نقاشی ممکن است قیمتی بین ۱۰۰ هزار تومان تا میلیون‌ها تومان داشته باشد در واقع کار آرایشگران نیز به نوعی به همین شکل است و نمی‌توان برای آن قیمت تعیین کرد. برهمین اساس معمولا تعیین قیمت به صورت توافقی صورت می‌گیرد و در این زمینه مدت زمانی که آرایشگر برای مشتری خود صرف می‌کند نیز از اهمیتی ویژه برخوردار است.

گواهی درعین حال اظهار کرد: از سویی دیگر اکنون برای ارائه خدمات به یک داماد ممکن است موارد متعددی مانند ماسک صورت و پاک‌سازی، شست‌وشو، اصلاح، سه‌شوار،   تافت و چسب مو یا گریم مورد استفاده قرار گیرد، چرا که لازم است آقایان هم در این مراسم از جذابیت‌های خاص خود برخوردار باشند که به هر صورت ارائه‌ی این خدمات وقت‌گیر بوده و نیازی به هزینه هم دارد.

وی در پایان گفت: به هر صورت اکنون طرز تفکر مردم تغییر کرده و دامادها برای شب عروسی خود نیاز به استفاده از خدمات متنوعی دارند که به هر حال استفاده از این خدمات در تعیین قیمت تاثیرگذار است و همان‌گونه که اشاره شد گاه حتی ممکن است فرد برای این روز خاص زندگی خود حتی تصمیم به کاشت مو برای یک روز بگیرد.
*ایسنا